خبرگزاری کار ایران

تکلیف مدیریت پرسپولیس به زودی مشخص می‌شود؛

10 آذر، جلسه سرنوشت‌ساز برای آینده مدیریت باشگاه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۲۵۳

قرار است نشستی میان گرشاسبی و 3 وزیر انجام شود تا تکلیف ماندن یا رفتن او مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قانون منع بکارگیری بازنشستگان که پای خود را به فوتبال هم باز کرده است ممکن است موجب کنار رفتن چند تن از مدیران ورزشی شود و حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس هم یکی از نفراتی است که صحبت‌های جدی در مورد پایان کارش در این تیم مطرح شده است.

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در این مورد صورت گرفته و حتی گفته می‌شود جانشین قطعی گرشاسبی هم مشخص شده است و مهدی محمدنبی به زودی کارش را روی صندلی مدیریت پرسپولیس آغاز خواهد کرد ولی وزارت ورزش هنوز تصمیم نهایی را در این مورد نگرفته و قرار است به همین دلیل نشستی میان مدیرعامل پرسپولیس و سه نفر از وزیران کشورمان برگزار شود.

در همین راستا روز 10 آذر این جلسه سرنوشت‌ساز با حضور خود گرشاسبی، وزیر کار و رفاه اجتماعی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و تصمیم نهایی در مورد ماندن یا رفتن گرشاسبی اتخاذ می‌شود.

گرشاسبی که سابقه سال‌ها حضور در سازمان تربیت بدنی را دارد بازنشسته شده است و حالا به همین دلیل ممکن است نتواند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز