خبرگزاری کار ایران

تاکنون ۶۰۰ بلیت به تماشاگران ایرانی فروخته شده است

گرشاسبی: امیدوارم جام قهرمانی را به دست آوریم/وزیر دستور رفع موانع را داده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۸۹

مدیرعامل پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت فینال بر حریف ژاپنی غلبه کنیم و برای اولین بار جام قهرمانان فوتبال آسیا را برای پرسپولیس و مردم خوب ایران به ارمغان بیاوریم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط تیم برای دیدار با کاشیما، گفت: خوشبختانه تیم زیر نظر کادر فنی تمرینات خوب و با نشاطی را برگزار کرده و می کند. تمام برنامه ریزی ها و اردوها مرتب و منظم در حال برگزاری است.

وی افزود: روز پنجشنبه و جمعه تیم تمرینات خود را در زمینی که کاشیما در اختیار قرار می دهد انجام خواهد داد ضمن اینکه روز جمعه در زمین اصلی مسابقه تمرین خواهیم کرد تا برای بازی شنبه با آمادگی کامل به مصاف حریف ژاپنی برویم و به امید خدا بتوانیم دل ملت ایران و هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان ماه پرسپولیس ساعت 5 صبح ژاپن را به مقصد دبی ترک خواهد کرد و 3 روز در دبی اردو خواهد داشت. تیم ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه 16 آبان ماه دبی را به مقصد تهران ترک خواهد کرد تا با یک آمادگی کامل و روحیه مضاعف به مصاف کاشیما در بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی برویم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره تعداد بلیت‌هایی که در اختیار هواداران ایرانی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: طبق اطلاعاتی که در جلسه با نمایندگان تیم کاشیما آنتلرز ژاپن کسب کردیم، تاکنون ۶۰۰ بلیت به تماشاگران ایرانی فروخته شده است و قطعاً بیش از هزار تا دو هزار تماشاگر ایرانی در بازی رفت این مرحله خواهیم داشت.

وی همچنین درباره دیدار با وزیر ورزش، یادآور شد: خوشبختانه جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان به همراه سرمربی و کاپیتان تیم برگزار شد، بسیار روحیه بخش و امیدوار کننده بود و هم آقای برانکو و هم سید جلال از اعلام حمایت همه جانبه وزیر ورزش و جوانان بسیار خوشحال شدند. در آن جلسه یکسری از نگرانی ها و مشکلات مثل آماده سازی ورزشگاه آزادی برای میزبانی از تیم ژاپنی مطرح شد که وزیر ورزش و جوانان دستور همکاری و رفع همه موانع و مشکلات را داد.

گرشاسبی ادامه داد: بنده گزارشی از نحوه آماده سازی تیم و مسائل و موانع و مشکلاتی که سر راه پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله بود ارائه کردم و همچنین آقای برانکو نیز نکات فنی را ارائه کرد. در کل نتیجه جلسه با وزیر ورزش وجوانان از لحاظ روحی و روانی بسیار برای تیم مثبت بود. حمایت وزیر ورزش و جوانان از طریق بنده، سرمربی و همچنین کاپیتان پرسپولیس به اطلاع همه اعضای تیم رسید و موجب افزایش روحیه و دلگرمی تیم شده است.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت فینال بر حریف ژاپنی غلبه کنیم و برای اولین بار جام قهرمانان فوتبال آسیا را برای پرسپولیس و مردم خوب ایران به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز