خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: از فردا تمرینات برای قهرمانی آسیا آغاز خواهد شد/ راه‌ها برای پرسپولیس باز شده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۹۰

مدیرعامل پرسپولیس در مورد صعود این تیم به فنیال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هزاران بار باید عذر خواهی کنم از هوادارانی که پشت در ماندند و باید تشکر کنم از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند.

وی افزود: هواداران واقعاً در این بازی عالی بودند حتی زمانی که بچه‌ها گل خوردند اما باز هم کم نیاوردند و حمایت‌شان را دو چندان کردند. الان همه ایرانی‌ها خوشحال هستند، همین یک دنیا برای ما ارزش دارد که پرسپولیس توانست دل مردم را شاد کند. از فردا تمرینات برای قهرمانی آسیا آغاز خواهد شد.

گرشاسبی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه آقای سلطانی‌فر و معاونان‌شان در وزارت ورزش و همچنین آقای تاج در فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری‌های لازم را کرده‌اند و راه‌ها برای پرسپولیس باز شده است. واقعاً هیچ سدی در راه پرسپولیس برای قهرمانی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به پرداخت مطالبات برانکو عنوان کرد: برانکو هیچ مشکلی ندارد و همه اعضای تیم دارند یک صدا جلو می‌روند. خدا هم می‌بینید که کمک می‌کند تا پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز