خبرگزاری کار ایران

وعده روحانی به مردم ارومیه در بدو ورود به فرودگاه خوی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۴۱

رئیس‌جمهور گفت: در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی در مورد پروژه‌ها بحث می‌کنیم. پروژه‌های مهمی از جمله افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی در خوی و افتتاح راه‌آهن ارومیه را در جریان این سفر در دستور کار خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به خوی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بسیار خوشحالم که در ماه ربیع خدا این توفیق را داد که در جمع مردم قهرمان و دلاور آذربایجان غربی باشیم. در ماه صفر به دیدار مردم خوی آمدیم مردمی که همواره شهیدپرور بوده‌اند.

وی افزود: در این سفر طرح‌های گذشته و روند پیشرفت‌ آنها بررسی می‌شود و طرح‌های قدیمی زودتر به بهره‌برداری برسد.

رئیس‌جمهور یادآور شد: در جلسه شورای اداری در مورد این پروژه‌ها بحث می‌کنیم. پروژه‌های مهمی از جمله افتتاح بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی در خوی و افتتاح راه‌آهن ارومیه را در جریان این سفر در دستور کار خواهیم داشت.

این دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به همراه اعضای کابینه‌اش به آذربایجان غربی است.

وزرای نیرو و بهداشت، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده، رئیس سازمان میراث فرهنگی و رئیس دفتر رئیس جمهور در این سفر روحانی را همراهی می کنند.

دیدار با مردم و افتتاح طرح‌های متعددی از قبیل راه آهن ارومیه - مراغه، بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی امام خمینی (ره) شهرستان خوی، آزمایشگاه مرجع و کلینیک روزانه ارومیه، گازرسانی به ۲۰ روستای استان و شهر سرو ارومیه، فرودگاه و نیروگاه ماکو، فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه و طرح های توسعه بیمارستان های شهید مطهری و آیت الله طالقانی ارومیه از جمله طرح‌هایی است که در این سفر افتتاح خواهد شد.

دیدار با نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری و حضور در نشست خبری از برنامه‌های دیگر رئیس‌جمهور در آذربایجان غربی است.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی برای شرکت در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور به فرودگاه خوی رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز