خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

رئیس‌جمهور وارد استان آذربایجان غربی شد/ افتتاح چند طرح ملی و استانی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۳۸

رئیس جمهور صبح امروز در راس جمعی از وزرای کابینه و به منظور افتتاح چند طرح ملی و استانی وارد آذربایجان غربی شد.

به گزارش ایلنا، این دومین سفر استانی دکتر حسن روحانی، به همراه اعضای کابینه‌اش به آذربایجان غربی است.

روحانی در بدو ورود به استان، در شهرستان خوی با مردم این شهرستان دیدار کرد.

افتتاح بیمارستان 225 تخته خوابی امام خمینی (ره) از برنامه‌های رئیس جمهور در شهرستان خوی است.

رئیس جمهور پس از خوی به ارومیه خواهد رفت.

افتتاح راه آهن ارومیه - مراغه، آزمایشگاه مرجع و کلینیک روزانه ارومیه، گازرسانی به 20 روستای استان و شهر سرو ارومیه، فرودگاه و نیروگاه ماکو، فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه و طرح های توسعه بیمارستان های شهید مطهری و آیت الله طالقانی ارومیه از جمله طرح‌هایی است که در این سفر افتتاح خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وزرای دادگستری، نیرو، بهداشت و معاون زنان و خانواده، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس دفتر روحانی وی را در این سفر همراهی می کنند.

راه آهن ارومیه ساعت 16 عصر امروز به دست رئیس جمهور افتتاح خواهد شد. این طرح یکی از آرزوهای دیرین مردم  ارومیه است که پس از سالها محقق می‌شود.

ساعت 18 رئیس جمهور ایران با نخبگان استان دیدار خواهد کرد.

همچنین پس از تشکیل شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور، دکتر روحانی در کنفرانس‌خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

خانم ملاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در شهرستان خوی، عملیات احداث جاده خوی-رازی را افتتاح می کند. طرح توسعه مقبره شمس هم به دست علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاون رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز