خبرگزاری کار ایران

کتابخانه شرکت ایران کیش افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۸۹

مسئولان شرکت کارت اعتباری ایران کیش رستوران شرکت را به کتابخانه تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رضا احمدی مدیر روابط عمومی ایران کیش در مراسم افتتاحیه این کتابخانه گفت: در روزگاری که جامعه ما متاسفانه از فرهنگ کتابخوانی دور افتاده است، ما رستوران شرکت را به کتابخانه تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه کتاب‌های موجود در این مجموعه بسیار خواندنی است، اظهار کرد: به نظر من همین که در محیط فرهنگی و نزدیک به کتاب باشیم ،فرهنگ کتابخوانی تاثیر خود را خواهد گذاشت و امیدوارم شرکت‌های دیگر نیز چنین اقدامی را انجام دهند.

در بخش دیگر این مراسم ابطحی مشاور سابق شرکت ایران کیش گفت : امیدوارم با افتتاح این کتابخانه فرهنگ آن رواج پیدا کند کارمندان نیز از این اقدام ،استقبال کنند.

وی افزود: متاسفانه آمارهای نه‌چندان جالبی از تعداد کتابخوان‌ها در ایران منتشر می‌شود و امیدوارم هرچه زودتر افراد بیشتری به سمت کتاب سوق پیدا کنند.

به گفته مشاور سابق شرکت ایران کیش مردم کشور‌های پیشرفته در محل‌های عمومی مثل مترو یا فرودگاه‌ها نیز مشغول خواندن کتاب هستند اما متاسفانه در کشور ما چنین اتفاقی کمتر رخ می‌دهد.

رحمانی نویسنده شهیر ایرانی نیز در افتتاحیه این کتابخانه گفت: کتاب نقش موثری در میزان افزایش خرد افراد دارد و می‌توان با هزینه اندکی ،کتاب خریداری کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم کارمندان نیز با ابراز ایده‌های خود موجب ارتقای این کتابخانه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز