خبرگزاری کار ایران

پژوهشکده جمعیت هلال احمر تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۰۸۵

با ایجاد و تقویت مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده جمعیت هلال احمر تاسیس می‌شود / مقرر شد پژوهش‌های آتی جمعیت هلال احمر به صورت کاربردی انجام شود تا نتایج آن‌ها بیشتر به نفع مردم و جامعه باشد.

ایلنا: رئیس موسسه آموزش عالی هلال ایران گفت: با ایجاد و تقویت مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده جمعیت هلال احمر تاسیس می‌شود.

به گزارش ایلنا، " داوود شجاعی‌زاده " در کارگروه آموزش در همایش مدیران ستادی و عامل استانهای جمعیت هلال احمر با اعلام تاسیس کتابخانه دیجیتال و ایجاد مراکز تحقیقاتی هلال احمر ابراز امیدواری کرد پژوهشکده جمعیت هلال احمر ایجاد شود.

وی با اشاره به تاسیس مرکز حقوق بشردوستانه در جمعیت هلال احمر گفت: در این کارگروه، تقویت و فعالیت این مرکز زیرنظر موسسه آموزش عالی هلال ایران و همچنین فراهم کردن کادر علمی آن نیز مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

شجاعی‌زاده همچنین با بیان اینکه در این کارگروه، پژوهش، از مهم‌ترین مباحثی بود که مورد بررسی قرار گرفت، ‌ افزود: مقرر شد پژوهش‌های آتی جمعیت هلال احمر به صورت کاربردی انجام شود تا نتایج آن‌ها بیشتر به نفع مردم و جامعه باشد.

رئیس موسسه آموزش عالی هلال ایران در ادامه با اشاره به مباحثآموزشی بیان داشت: با توجه به نیازهای هر استان، رشته‌های جدید با گرایش‌های خاص ایجاد خواهند شد.

شجاعی‌زاده در ادامه افزود: سرفصل‌های دروس تمام رشته‌های این موسسه مورد بازبینی قرار می‌گیرند تا مطابق نیازهای جامعه کاربردی شوند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان و دوره‌های آموزش همگانی که از مهم‌ترین ماموریت‌های هلال احمر هستند، ‌ اظهار داشت: با همکاری استان‌ها این دوره‌ها تقویت می‌شوند.

به گفته شجاعی‌زاده، بازنگری در محتوای آموزش‌های تخصصی و نظارت بر آن‌ها تا رسیدن به حد استاندارد نیز از دیگر مواردی بود که در این کارگروه مرد بحثقرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز