خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

۹ استان گرفتارِ سیل و آب‌گرفتگی/ امدادرسانی به ٦٣ شهر و روستا

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۶۳

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۲۲۰۰ نفر در ۹ استان سیل‌زده کشور خبر داد.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات عملیات  سیل و آبگرفتگی در استان‌های کشور گفت: ٩ استان ایلام، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان متاثر از سیل و آب گرفتگی هستند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی‌شده خاطرنشان کرد: تاکنون به ٦٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین و ٢٢٠٠ نفر امدادرسانی شده است و ٩٤ نفر به نقاط امن منتقل شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات تصریح کرد: طی این عملیات برای ٢٠٤ نفر اسکان اضطراری مهیا شده است. همچنین به ٩ نفر خدمات سرپایی ارائه شده‌است.

سلیمی با اشاره به تخلیه آب از ٧١ واحد مسکونی و رهاسازی ۱۱ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب تصریح کرد: ٩٤ تیم شامل ٣٩١ نفر در این عملیات حضور داشته و ٥٠ دستگاه چادر،  ١٠٦٨ تخته پتو، ٢٦٤ تخته موکت، ٢٢٧٨ کیلوگرم نایلون ، ١٣٠شعله والور و فانوس، ٢٣٥٠ قوطی کنسروجات، ٦٥٠ قرص نان، ١٠٨کیلوگرم خرما، ١٨٥کیلوگرم برنج، ٣٤٥کیلوگرم حبوبات، ٣٣٥کیلوگرم قند و شکر و ١٥٥ کیلوگرم روغن توزیع شده است.

وی ادامه داد: امدادرسانی در استان‌های ایلام، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز