خبرگزاری کار ایران

در ۴۸ ساعت گذشته انجام شد؛

پوشش ۱۶ مورد حریق و حادثه توسط آتش‌نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۷۹۱

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات لازم جهت امدادرسانی و اطفای آتش در ۱۶ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش‌نشانان و تیم های امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت در این‌باره گفت: مرکـز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۶۲۲ تماس شهروندان بوده است.

وی افـزود: ۱۶ مـورد عملیات آتش‌نشانان با ۱۹ مرتبه خـروج خودروهای اطفایی و امدادی برای پوشش دو مورد اطفای آتش سوزی در منزل مسکونی و انبار خانه ویلایی، یک مورد اطفای آتش‌سوزی خودرو، ۸ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل، آسانسور و ۵ عملیات امدادرسانی برای پیشگیری از حادثه به‌علت نشتی المک گازشهری، رهاسازی حیوان محبوس شده، بازدید ایمنی از مکان تجاری، استقرار خودرویی و… بوده است. 

وی در ادامه به آتش‌سوزی خودروی سواری که در ساعت ۱۶:۵۲ روز گذشته جمعه ۲۵ آبان ۹۷ به ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شده بود اشاره کرد و افزود: این حادثه که در مسکن مهر رخ داد بعلت نقص فنی و و ریزش بنزین بر روی اگزوز داغ خودرو اعلام شد که آتش نشانان سریعا نسبت به مهار واطفای آتش اقدام کردند.

همین گزارش حاکی است: خوشبختانه در تمامی حوادث رخ داده شده به کسی آسیب جانی نرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز