خبرگزاری کار ایران

سراج در جمع خبرنگاران:

تشکیل پرونده برای تصادف مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۶۸۲

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل پرونده برای تصادف منجر به فوت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد و تاکید کرد: پس از جمع‌آوری تمامی اطلاعات و ادله درباره این پرونده تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سراج عصر امروز در حاشیه مراسم ترحیم محمدتقی نوربخش و عبدالرحمان تاج‌الدین در جمع خبرنگاران، درباره مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دکتر نوربخش انسان شریفی بود که همواره دغدغه مردم داشت. ایشان حتی یکبار نیز به من گفته بود که بخشی از حقوقش را کم کرده و به طبقه مردم اختصاص دهیم. درگذشت ایشان اندوهگین بوده و ناراحتی فراوان شد.

وی درخصوص تشکیل پرونده درباره حادثه منجر به فوت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت:‌ برای تصادف منجر به فوت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی پرونده‌ای تشکیل شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات کارشناسی در این زمینه در حال انجام است، اظهار داشت: پس از جمع‌آوری تمامی اطلاعات و ادله درباره این پرونده تصمیم‌گیری می‌شود. 

سراج در رابطه با آخرین موعد اجرای قانون منع به‌‌‌کارگیری بازنشستگان تصریح کرد: طبق قانون تا ۱۵ آذرماه این افراد می‌توانند در سمت خود باقی بمانند. البته در حال حاضر نیز اگر کسی خواهد می‌تواند از مسئولیت خود کنار رود اما موعد قانونی آن تا ۱۵ آذرماه است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر کسی از مسئولیت کنار نرود چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ خاطرنشان کرد: در صورت عدم کناره‌گیری مسئول آن سازمان و نهادی که اقدام به پرداخت حقوق به فرد بازنشسته کند، دستگیر شده و مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز