خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی:

به لایروبی آب بندان ها توجه بیشتری شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۵۸۶

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی بر لایروبی آب بندان ها و انهار کشاورزی تاکید کرد و گفت: منابع آبی در امر کشاورزی اهمیت دارد و باید به لایروبی آب بندان ها توجه اساسی شده و اعتبار لازم برای تحقق این امر اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،علی اسماعیلی صبح امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان در سالن شماره یک استانداری مازندران با بیان اینکه امسال سال اقتصادی مقاومتی است اظهار داشت: با مدرن سازی شالیکوبی ها می توانیم بخش زیادی از سرمایه ها در حوزه کشاورزی و باغی که هدر می رود را حفظ و از ضایعات جلوگیری کنیم.

وی خواستار اصلاح و نوسازی ساختار شالیکوبی های سنتی در استان شد و افزود: در این بخش به دلیل نداشتن تجربه تاریخی، لازم است کمیته ویژه ای از سوی معاونت اقتصادی استانداری مازندران در زمینه صادرات و رفع موانع فراروی ایجاد شود.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت تمام شده کالای کشاورزی در استان بالا است گفت: متاسفانه قیمت محصولات کشاورزی به صرفه نیست و اکثر زمین ها و اراضی کشاورزی در حال تبدیل شدن به ویلا و تغییر کاربری است.

وی بر لایروبی آب بندان ها و انهار کشاورزی تاکید کرد و افزود: منابع آبی در امر کشاورزی اهمیت دارد و باید به لایروبی آب بندان ها توجه اساسی شده و اعتبار لازم برای تحقق این امر اختصاص پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز