خبرگزاری کار ایران

خداحافظی با بچه غول استقلالی در ایستگاه 203

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۸۷

مدافع شمالی استقلال در نهایت با اعلام خداحافظی‌اش به خاطرات چند ساله خود با پیراهن آبی خاطره داد؛ خاطراتی که با کری‌هایی جذابی علیه رقیب سنتی نیز همراه بود.

به گزارش ایلنا، حنیف عمران زاده یکی از بازیکنان باتعصب تاریخ باشگاه استقلال بود که سرانجام کفش‌ها را به طور رسمی آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. عمران‌زاده در پیامی وداعش با فوتبال را اعلام کرده است. او چنین نوشته: «می‌دانم چگونه آغاز کنم که پایانی را خبر دهم ولی بگذارید این خداحافظی به امید در پیش بودن سلامی نو باشد، خدای بزرگ را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع باصفا و پر محبت شما هواداران عزیزم سپری کنم، و اکنون زمان آن رسیده کفش‌های خود را بر دیوار خاطراتم آویزان کنم و پیراهن مقدس تیم همیشه بزرگ استقلال را کنار قیمتی‌ترین وسایل زندگیم قرار دهم، با قلبی سرشار از عشق به استقلال و شما هواداران عزیز چهار گوشه مستطیل سبز را می‌بوسم و برای شما هواداران عزیز شعار دوستتان دارم را فریاد می‌زنم و ایستاده شما عزیزان را تشویق می‌کنم.»

عمران‌زاده در ادامه پیامی که نوشته از اغلب مربیان و مدیرانی که در این سال‌ها با آنها همکاری کرده، تشکر کرده است. عمران زاده پیش از آنکه به استقلال ملحق شود در تیم‌های پاس تهران و ملوان بندرانزلی سابقه بازی داشت.

 او بعد از جدایی از استقلال به تیم‌های خونه به خونه، صبای قم و سیاه جامگان پیوست اما بدون شک دوران طلایی این مدافع سختکوش به بازی در استقلال مربوط می‌شود. حنیف یکی از بازیکنانی بود که در دوران اوج به تیم ملی هم دعوت ‌شد و در چهار بازی ملی هم حضور داشت اما هیچ گاه در تیم ملی تداوم دوران حضورش در ترکیب استقلال را نداشت. عمران زاده بیشتر با پیراهن شماره چهار در میادین فوتبال دیده می‌شد و در قلب دفاع استقلال به عنصری سرزن معروف بود.

در آماری که از عمران‌زاده منتشر شده، او در 203بازی برای استقلال در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده است. او در این ایام 13بار نیز برای استقلال گل زده است و از جمله مدافعان گلزن این تیم محسوب می‌شود. حنیف سابقه گلزنی در دربی و لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد. بدون شک یکی از مهم‌ترین گل‌های او به تیم بوریرام زده شد آن هم در شرایطی که استقلال یک گل از حریف خود عقب بود. آن گل زمینه ساز پیروزی و صعود استقلال به مرحله بعد بود. جالب است درباره عمران زاده بدانید که او به سبب درخشش در فصلی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تا پای فینال پیش رفت با همراه نکونام در تیم منتخب آسیا قرار گرفت. او در سال 1393 به حدی در اوج قرار داشت که کارشناسان فوتبال آسیا از او به‌عنوان یکی از بهترین مدافعان قاره یاد کردند.

 

افتخارات استقلال تهران

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۱۳۸۷

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱

نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۱۳۹۰–۱۳۸۹

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران ۹۱–۱۳۹۰

نایب قهرمان جام حذفی فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴

پاس تهران

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۸۳–۱۳۸۲

نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۸۵-۱۳۸۴

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز