خبرگزاری کار ایران

سود 7 میلیاردی استقلال از شکست مقابل سایپا

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۸۹

باشگاه استقلال اعلام کرده به دلیل نتایج ضعیف در لیگ هجدهم و حذف از رقابت‌های جام حذفی 20 درصد از قراردادهای بازیکنان و اعضای کادرفنی کسر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه قرارداد اغلب بازیکنان استقلال بیش از یک میلیارد است و حتی برخی بازیکنان قراردادهایی بالای دو میلیارد تومان دارند و در این میان باید به قراردادهای سنگین بازیکنان خارجی نیز توجه داشت، باشگاه استقلال از اعمال این جریمه سنگین سود قابل‌توجهی خواهد برد. امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال صراحتا این خبر را اعلام کرده و در بیانیه‌ای که روی سایت باشگاه استقلال قرارداده به این نکته هم اشاره کرده که اگر عملکرد بازیکنان در هفته‌های آتی بهبود یابد این جریمه از 20 درصد به 10 درصد کاهش خواهد یافت تا بازیکنان و اعضای کادرفنی ضرر کمتری از این بابت تحمل کنند.

برخی نزدیکان به باشگاه استقلال اعتقاد دارند که این جریمه سودی بالغ بر 7 میلیارد تومان را برای باشگاه استقلال به همراه خواهد داشت و دست مسوولان این باشگاه را باز می‌گذارد تا پرداختی‌های کمتری در طول فصل به بازیکنان و اعضای کادرفنی داشته باشند.

بدون شک بیشترین ضرر را در این میان وینفرد شفر، الحاجی گرو و نویمایر خواهند دید. قراردادهایی که خارجی‌ها با استقلال منعقد کرده‌اند با محاسبات امروز قیمت دلار بسیار قابل توجه است و این جریمه می‌تواند قدری از بار سنگین مالی که به واسطه این قراردادها به دوش باشگاه استقلال افتاده کاهش دهد. طبق توافق‌هایی که ابتدای هر فصل میان بازیکنان و باشگاه‌ها منعقد می‌شود، در قراردادها نوشته می‌شود که اگر نتایج ضعیفی حاصل شود، باشگاه حق دارد که جرایمی را اعمال کند و این جریمه هم طبق قوانین اعمال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز