خبرگزاری کار ایران

بررسی ایرادات شورای نگهبان به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در کمیسیون امنیت

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۲۹

ایرادات شورای نگهبان در رابطه با لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد و وزیر دفاع نیز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون امنیت ملی خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، روز یکشنبه انتخاب نمایندگان داوطلب جهت عضویت در مجامع و هیأت‌ها در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

بر این اساس انتخاب نمایندگان داوطلب برای حضور در هیأت نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت مستند به بند ۵ ماده (۱) قانون نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت مصوب ۱۳۷۳/۰۶/۲۰، انتخاب نمایندگان داوطلب برای حضور در کمیته اجراء و پیگیری و هماهنگی‌های لازم جهت حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مستند به ماده (۵) قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مصوب ۱۳۶۹/۱۲/۱۹، انتخاب نمایندگان داوطلب برای حضور در دبیرخانه دائمی کنفرانس‌های بین‌المللی فلسطین مستند به قانون اصلاح ماده (۱) قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مصوب ۱۳۸۴/۰۳/۲۹ و انتخاب نمایندگان داوطلب برای حضور در هیأت امناء موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی مستند به تبصره ماده (۷) اساسنامه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی مصوب ۱۳۷۰/۱۰/۰۸ روز یکشنبه در این کمیسیون انجام خواهد شد.

روز یکشنبه همچنین ایرادات شورای نگهبان در رابطه با لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد.

دعوت از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت بررسی سوالات غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و جزیره مینو، سوال مشترک علیرضا رحیمی نماینده  مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و ۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانم هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

گزارش رئیس سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی و رئیس امور بین الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در جلسه کمیسیون در روز سه‌شنبه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز