خبرگزاری کار ایران

در پی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی

پیام تسلیت سرپرست فدراسیون ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۱۸

در پی درگذشت دکتر محمد تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی وعبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان ،جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در پیامی این ضایعه جانگداز را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدین مدیرکل امور حقوقی و پارلمانی وزارت رفاه که امروز 5 شنبه به همراه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی به گلستان سفر کرده بودند،  در سانحه تصادف دچار مصدومیت شدید شدند و با وجود تلاش پزشکان، درگذشتند.
برهمین اساس جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در پیامی در گذشت این مدیر سخت کوش را به خانواده ایشان و جامعه بزرگ کار و تلاش کشور تسلیت گفت:

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر تأسف بار سانحه رانندگى در استان 

گلستان و جان باختن مرحوم دکتر سید تقى نوربخش مدیرعامل سختکوش و صدیق سازمان تأمین اجتماعى و معاون پارلمانى پرتلاش ایشان شادروان عبدالرحمن تاج الدین غمى جانکاه بر دلها نشاند. 

مرحوم نوربخش پزشکى ارزشمند و مدیرى توانمند و مردمى بود. باور مرگ ایشان دشوار و دور از ذهن است. مرحوم تاج‌الدین نماینده شریف و خدوم مردم اصفهان در مجلس ششم که در آن دوران شاهد وفادارى او به موکلین و استوارى او در مسیر دفاع از حقوق مردم عزیز بوده ایم نیز در راه خدمت به مردم و  بهمراه مرحوم نوربخش به دیار حق شتافت. از دست دادن چنین انسانهاى کارآمد و نیک اندیش مصیبتى بزرگ است.انسان های بزرگی که عمری را صرف خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی نموده و در آخرین لحظات عمر خویش و در راه خدمت به جامعه و اعتلای میهن عزیز اسلامی جان گرانبهای خویش را نثار نمودند.

اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم این عزیزان، همکاران و دوستداران آنان و خانواده بزرگ تأمین اجتماعی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای‌ آن عزیزان رحمت و غفران الهی و برای خانواده های عزادار و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسألت می نمایم.

جواد رمضی

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز