خبرگزاری کار ایران

کردونی خبر داد؛

حضور شریعتمداری و استاندار گلستان در بیمارستان جرجانی/پیگیری وضعیت نوربخش و تاج‌الدین توسط وزیر کار

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۵۶

مدیرکل روابط عمومی و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حادثه‌ای که برای خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی رخ داد، گفت: آقای شریعتمداری و استاندار گلستان در بیمارستان جرجانی برای پیگیری امور پزشکی مصدومان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روزبه کردونی مدیرکل روابط عمومی و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حادثه‌ای که امروز برای یکی از خودروهای هیات همراه وزیر کار رخ داد، عنوان کرد: امروز حدود ساعت ۱۶ در جریان سفر استانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان در کلیومتر ۵ محور کردکوی به گرگان و در دوربرگردان شصت‌کلاه یک تانکر با خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی سازمان و مدیرکل امور پارلمان‌های وزارت تعاون تصادف سختی داشتند که بعد از وقوع حادثه یکی از مصدومان به بیمارستان صیاد و نوربخش و دیگر مصدوم به بیمارستان حکیم‌جرجانی منتقل شدند.

وی افزود: هم اکنون پزشکان متخصص در اتاق عمل در حال پیگیری هستند. آقای شریعتمداری و استاندار گلستان در بیمارستان جرجانی برای پیگیری امور پزشکی مصدومان حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز