خبرگزاری کار ایران

محمد دره وزمی مطرح کرد:

صادرات یک کشور نشان از توانمندی آن کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۱۷

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: صادرات کالا و خدمات به خارج از کشور نشان توانمندی یک کشور است چراکه امروز کشورها را با محصولات و برندهایش می‌شناسند.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی اظهار کرد: رونق صادرات موازی با رونق تولید و افزایش اشتغال است و این مهم عاملی اساسی در رنگین‌تر کردن سفره خانوارها به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: صادرات کالا و خدمات به خارج از کشور نشان توانمندی یک کشور است چرا که امروز کشورها را با محصولات وبرندهایش می شناسند.

دره وزمی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ایران گفت: صادر کنندگان با همه ناملایمات موجود در عرصه‌های گوناگون و تولید کالای با کیفیت همچنان پر تلاش هستند. در واقع می‌توان گفت آنان سربازان عرصه جنگ اقتصادی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: این سازمان سه سیاست اصلی حفظ جریان تولید، تامین کالاهای اساسی و کمک به صادرات غیرنفتی را درپیش گرفته است.

دره وزمی همچنین جلوگیری از فعالیت واحدهای تولیدی را افتخار ندانست و افزود: یک واحد تولیدی در استان که اینک برند جهانی محسوب می‌شود به‌واسطه نامه نوشتن اشخاصی به بانک مرکزی دچار مشکلاتی شده که این امر در شرایط فعلی کشور به نفع هیچ‌کس نیست.

گفتنی است، در این مراسم از هفت صادر کننده برتر استان کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز