خبرگزاری کار ایران

با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی گیلان:

یک مرکز زیبایی غیر مجاز در رشت پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۲۲

به همت تیم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت شناسایی و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان گیلان پلمپ شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل نور صالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این خصوص گفت: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارشات مردمی، مشخص شد یک پزشک عمومی با راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در رشت، مبادرت به انجام اعمال جراحی زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی با استفاده از دستگاه های پیشرفته که نیاز به مجوز خاص داشتف می کرد. 

وی ادامه داد: بلافاصله پرونده این پزشک متخلف به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد و با پیگیری کارشناسات نظارت بر درمان و دفتر حقوقی دانشگاه، حکم پملپ، توقیف ملزومات و تعطیلی این مرکز توسط مقام قضایی صادر شد و پرونده وی برای اقدامات قانونی دیگر به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

معاون درمان دانشگاه اضافه کرد: براساس آیین نامه های وزارت بهداشت، استفاده از هرگونه تجهیزات و دستگاه های غیرمتعارف درمانی در مطب پزشکان ممنوع بوده و هیچ کس نمی تواند بدون داشتن تخصص و مجوزهای قانونی از این دستگاه ها برای درمان بیماران استفاده کند.

نورصالحی از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه گزارش کنند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز