خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی:

تا مادامی که با هم متحد نباشیم توسعه استان اتفاق نمی افتد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۴۴

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت:تا مادامی که ما با هم متحد نباشیم توسعه استان اتفاق نمی افتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عزت الله یوسفیان ملا بعدازظهر امروز چهارشنبه در جلسه اجلاس عمومی شورای اسلامی استان در ساری تاکید کرد : مازندران کلان شهر است نباید منطقه ای به آن نگاه کرد.

وی با بیان اینکه نخستین گام در توسعه گردشگری حمل و نقل است افزود: اگر ریل، جاده و فرودگاه مناسب نداشته باشیم نمی توانیم در این حوزه به خوبی ورود پیدا کنیم .

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به انتخاب مهندس اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: اگر اسلامی در مجلس رای نمی آورد برگشت او به استان فایده ای نداشت ،اما اکنون بر این باورم که وجود مهندس اسلامی در وزارت راه و شهرسازی برای استان مازندران مفید خواهد بود.

وی تاکید کرد: تا مادامی که ما با هم متحد نباشیم توسعه استان اتفاق نمی افتد بنابراین بایستی مطابق ظرفیت خودمان و با تبادل فکر برای تعالی استان تلاش کنیم.

یوسفیان ملا نقش شورای عالی استان را در پیشرفت استان بسیار مهم خواند و افزود: از نظر قانون شورای عالی ظرفیت بالائی درجهت ارتقاء و پیشرفت استان دارد به گونه ای که اختیار شوراهای کشور حتی در ایجاد لایحه  زیاد است بنابراین  ضرورت دارد شوراها از این توانمندی به خوبی بهره داری کنند.

وی یادآور شد: 95 درصد آب سطحی استان کردستان مهار شد این درحالیست که 95 درصد آب استان به دریا سرازیر می شود که نشان از ظرفیت خوب استان است همچنین سد هراز را داریم که 27 درصد آب شرب شهرستان های آمل، فریدونکنار، سرخرود، محمود آباد و چمستان را تامین می کند.

یوسفیان ملا به نقش مهم زنان و کارکرد آنها در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان برای اثبات توانایی های وجودی خود در عرصه های مختلف جامعه به شکل خلاق و موثر تلاش می کنند.

وی به دوره مدیریتی نریمان در کابینه دولت اشاره کرد و متذکر شد:  خدمات ارزنده ای او  برای استان غیر قابل انکار است.

یوسفیان ملا در ادامه بخشی از فعالیت هایش در استان را تشریح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز