خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

585 مسجد و سکوی نماز در حال ساخت در وزارت راه و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۵۶

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی گفت: درحال حاضر 585 مسجد و سکوی نماز در حوزه وزارت راه و شهرسازی در حال ساخت است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سید سعید سید علایی صبح امروز در گردهمایی آموزشی،توجیهی دبیران ستادهای اقامه نماز سازمان بنادر و دریانوردی که به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار برگزار شد، با اشاره به اینکه نماز یکی از اصلی‌ترین ارکان دین و راه انس با خداست، اظهار داشت: در مجموعه وزارت راه و شهرسازی اقدامات ارزشمندی در بحث اقامه نماز در حوزه‌های بنادر و دریانوردی، حمل و نقل جاده ای،ریلی و هوایی صورت گرفته است.

وی افزود: در تلاشیم تا تمامی اهداف توافق نامه ای که سال گذشته در بحث اقامه نماز طی 13 بند تنظیم شده محقق شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: وزارت راه و شهرسازی طی 8 سال گذشته به صورت متوالی توانسته رتبه نخست را در بحث اقامه نماز کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: 3 هزار و 162 مسجد و سکوی نماز در وزارت راه و شهرسازی در کشور ساخته شده است.

سید علایی تصریح کرد: از 585 مسجد 375 مسجد و سکوی نماز بین راهی وزارت راه و شهرسازی،80 واحد مسجد توسط سازمان زمین و مسکن در کشور ساخته شده و 130 مسجد در شهرهای جدید در حال ساخت است.

نماینده رئیس جمهور در امر نماز ، در این گردهمایی اظهار داشت: بخش موثری از اقدامات صورت گرفته در بحث اقامه نماز در حوزه وزارت راه و شهرسازی توسط روحانیون صورت گرفته است .

رضایی عنوان کرد: روحانیون می توانند به عنوان الگویی بارز ، سبب ترغیب کارکنان ادارات در بحث اقامه نماز و مسائل دینی باشند. وی افزود: باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات حوزه های مختلف وزارت راه و شهرسازی برای احیا و اقامه نماز استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز