خبرگزاری کار ایران

خانزادی خبر داد؛

اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش در آینده نزدیک به ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۴۰

فرمانده نیروی دریایی ارتش از اعزام ناوگره نداجا به ایتالیا در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه دهمین سالگرد اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با جانشین فرماندهی نیروی دریایی ایتالیا دیدار کرد.

در این دیدار خانزادی با اشاره به اعزام ناوگروهی از کشور ایتالیا به منطقه یکم نیروی دریایی ارتش مستقر در بندرعباس گفت: در آینده‌ای نزدیک ناوگروهی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور ایتالیا جهت بازدید و تعاملات اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: دو نیروی دریایی ارتش ایران و ایتالیا باید از تمام ظرفیت‌های دریایی در تمام حوزه‌ها همکاری داشته باشند و این را می‌توان با اعزام دانشجویان و افسران فی مابین دو کشور اجرایی کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا در ادامه ضمن خرسندی از این ملاقات اظهار داشت: نیروی دریایی ایتالیا آمادگی کامل درخصوص میزبانی از ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارد.

وی افزود: ما همواره در تلاشیم که با نیروهای دریایی کشورهای جهان همکاری و تعامل داشته باشیم و در این میان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی قدرتمند در دریا می‌تواند برای ما بسیار مهم و اثربخش باشد و تمایل خود را درخصوص تعاملات در تمام حوزه اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز