خبرگزاری کار ایران

حمید محمدی خبر داد:

مذاکره سازمان حج و زیارت با عراقی‌ها برای صدور روادید الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۵۲۹

رییس سازمان حج و زیارت گفت: کار زائران عتبات عالیات با صدور رواید الکترونیکی تسهیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمید محمدی به موضوع روادید عتبات و اربعین اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که در حوزه اربعین دارای فرآیندی وقت گیر بوده بحث صدور روادید است.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به موضوع روادید برای اربعین گفت: برای اینکه بتوان در یک مقطع زمانی کوتاه پاسخگوی جمعیت انبوهی برای دریافت روادید بود، باید راهکارهایی در نظر گرفته شود. بر همین اساس سازمان حج و زیارت در مذاکرات با نماینده ویژه وزارت خارجه عراق در ایام اربعین، تقاضای پیگیری صدور روادید الکترونیکی را مطرح کرد. به نظر می‌رسد اگر طرف مقابل این موضوع را با جدیت پیگیری کند یک مشکل جدی از سر راه زائران عتبات عالیات به ویژه زائران اربعین برداشته می‌شود .

وی درباره عملکرد سازمان متبوعش درباره ثبت نام و اعزام گفت: فرآیند صدور روادید اربعین حسینی امسال نسبت به سال‌های قبل نشان می‌دهد که فعالیت‌ها در حوزه روادید به صورت متمرکز انجام شد.

محمدی تصریح کرد: یک اقدام هماهنگ را بین وزارت خارجه و دفاتر کنسولی شاهد بودیم. البته ستاد مرکزی اربعین حسینی و سازمان حج و زیارت نیز به‌صورت کامل این فرآیند را مدیریت کردند و ثبت‌نام‌ها به صورت متمرکز در سامانه سماح انجام شد؛ بسیاری مشکلات سالهای قبل امسال وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز