خبرگزاری کار ایران

چالش بزرگ برانکو در بازگشت به لیگ با مصدومان و محرومان

آژیر قرمز برای نائب قهرمان آسیا؛ پرسپولیس برابر پیکان ترکیب 11 نفره ندارد!

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۷۱

پرسپولیس به کار خود با نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا 2018 پایان داد و اکنون باید ماجراجویی خود در لیگ برتر را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرمربی کروات سرخپوشان که این تیم را به مهمترین عنوان باشگاهی‌اش رسانده، اکنون در شرایطی باید لیگ برتر را از سر بگیرد که سه بازی معوقه و مصدومیت بازیکنانش به چالشی بزرگ برای او و تیمش تبدیل شده است. برانکو اما دقایقی بعد از پایان فینال آسیا اعلام کرد بدون ملی پوشان تیمش حاضر به حضور در این رقابت نیست.

تا 15 آذر که برنامه نیم فصل اول لیگ هجدهم به پایان می‌رسد، پرسپولیس برخلاف دیگر تیم‌ها که تنها سه بازی دیگر باقی دارند، باید سه مصاف معوقه خود برابر پیکان، ذوب آهن و سپاهان را در کنار تقابل با تراکتور، ماشین سازی، پارس جنوبی جم را نیز برگزار کند. طی 23 روز باقیمانده تا پایان تقویم نیم فصل آنها باید شش بازی در لیگ برتر را برگزار کنند و هنوز تکلیف زمان دیدار مرحله یک هشتم آنها در جام حذفی برابر سپیدرود نیز نامشخص است. با این حال موضوع مهم اینجاست که در پایان نیم فصل نیز در 15 آذر طبق برنامه ملی پوشان در اختیار کارلوس کی روش قرار خواهند گرفت تا اردوی نهایی خود برای آماده سازی جام ملت‌ها را دنبال کنند.

کمیته مسابقات اعلام کرده دیدار معوقه پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر روز 28 آبان (6 روز دیگر) برگزار خواهد شد. این در حالی است که برانکو بعد از پایان فینال آسیا به شاگردانش 5 روز استراحت داد و اعلام کرد تمرینات از روز 25 آبان آغاز خواهد شد. این در حالی است تیم ملی نیز روز 29 آبان برابر ونزووئلا قرار خواهد گرفت.

سازمان لیگ در شرایطی مدعی است که پرسپولیس طبق توافقی که صورت داده باید بدون ملی پوشان خود در این دیدارهای حاضر شود که برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک ایران مدعی شده بود هرگز به این موضوع تن نخواهد داد و با توجه به شرایط تیمش قادر نیست بدون حضور ملی‌پوشان برابر رقبایش در دیدارهای معوقه به میدان برود.

پرسپولیس که در روزهای پایانی محرومیت یکساله نقل و انتقالاتی اکنون کاملا خلع سلاح شده، حسین ماهینی و محمد انصاری را به دلیل پارگی رباط از دست داده و وضعیت امید عالیشاه نیز برای همراهی این تیم نامشخص است.

پرسپولیس دو نماینده نیز در اردوی تیم ملی دارد و حمید طاهرخانی و سعید حسین پور به جمع شاگردان زلاتکو کرانچار دعوت شده‌اند و طبق برنامه این تیم نیز روز 29 آبان در دیدار تدارکاتی در عمان به مصاف این کشور خواهد رفت و بعید است این دو بازیکن تیم امید را در این بازی همراهی کنند تا لیست پرسپولیس از این نیز خالی‌تر نشود.

حضور علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی نیز در اردوی تیم ملی باعث شده تا برانکو بیشترین نگرانی را بابت چینش ترکیب اصلی نیز پیش رو داشته باشد. بشار رسن نیز که به اردوی تیم ملی عراق دعوت شده، تیمش باید به مصاف دوستانه در امارات برابر بولیوی حاضر خواهند شد. این در حالی است که هنوز رای کمیته انضباطی نیز در خصوص حواشی دیدار پرسپولیس  و سایپا اعلام نشده است و در صورتی که این بازیکنان با محرومیت و جریمه‌ای از سوی کمیته انضباطی مواجه شوند اوضاع برای برانکو به حالت کاملا قرمز در خواهد آمد.

پرسپولیس در حال حاضر برای چینش ترکیب خود در اولین دیدار احتمالی تنها این بازیکنان را برای حضور برابر مجید جلالی و شاگردانش در اختیار خواهد داشت:

بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش وند (دروازه بان) سیدجلال حسینی، شایان مصلح، شجاع خلیل زاده، احسان حسینی، شاهین عباسیان (خط دفاعی)، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، سیامک نعمتی، آدام همتی، احسان علوان زاده، امید عالیشاه، احمد بهاروندی (خط هافبک) (حمید طاهرخانی و سعید حسین پور – در صورت عدم همراهی تیم امید در سفر به عمان) گادوین منشا، علی علیپور و محمد امین اسدی (خط حمله)

باید دید برانکو با این شرایط و در روزهای که تیمش کاملا با توجه به فشار بازی‌ها و کمبود بازیکن کاملا از نفس افتاده، چه تدبیری برای این بازی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز