خبرگزاری کار ایران

امید بزرگ پرسپولیس به «شماره دوازده‌‌های خاص»

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۱۶۸

استقبال هواداران از بازی‌های این فصل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی چندان جالب نبوده است. پرسپولیس تاکنون پنج بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفته که یکی از آنها دربی بود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در چهار بازی خانگی دیگر مقابل فولاد، نفت مسجدسلیمان، نساجی و سپیدرود بازی کرد که در هیچکدام از این مسابقات حتی نیمی از 78 هزار صندلی ورزشگاه آزادی پر نشد. البته از این چهار بازی فقط دو تای اول روز جمعه برگزار شد و دو تای بعدی را پرسپولیسی‌ها اواسط هفته برگزار کردند.

شاید نام و اعتبار حریفان و هفته‌های ابتدایی لیگ دلیل دیگری بر استقبال کم پرسپولیسی‌ها بوده اما می‌توان امیدوار بود در ادامه راه و تا پایان نیم‌فصل، شرایط سکوها برای پرسپولیس در بازی‌های خانگی بهتر شود.

بخصوص اگر پرسپولیس به صعود جانانه‌اش در لیگ قهرمانان ادامه دهد، دیدار با تیم‌های پرستاره و بالای جدولی مثل تراکتورسازی یا ذوب‌آهن و پیکان می‌تواند شرایط میزبانی‌های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را تغییر دهد. پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل 5 بازی دیگر در تهران برگزار خواهد کرد که چهار تای آن قطعا در آزادی انجام خواهد شد. از این تعداد بازی سه دیدار مقابل پیکان، تراکتورسازی و پارس‌جنوبی روز جمعه برگزار می‌شود و سایر بازی‌ها در میانه هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز