خبرگزاری کار ایران

کواکبیان:

شهروندان از حقوق خود شناختی ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۰۸

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت آموزش حقوق شهروندی در مناطق 22 گانه شهرداری گفت: شهروندان از حقوق خود شناختی ندارند

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان در مراسم افتتاح 21 پروژه مدیریت شهری در منطقه 2 تهران ضمن تقدیر از زحمات چند ماهه محمدعلی افشانی اظهار داشت: با همت ایشان و آقای کشت‌پور امروز 21 پروژه مدیریت شهری در منطقه 2 افتتاح می‌شود که یکی از آنها پل معلق آسمان در بوستان نهج‌البلاغه است.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: امروز یک مرکز آموزشی برای آموزش شهروندان نیز در منطقه 2 افتتاح شده که امیدواریم الگویی برای همه مناطق 22 گانه تهران باشد؛ چرا که یکی از مسائلی که در عالم ریاست هم به آن گرفتاریم این است که شهروندان به حقوق خودشان علم ندارند. شهروندی یک حق است که صرفا اطاعت از مدیران نیست یعنی این شهروندان هستند که باید به مدیران بگویند چه کنند و چه نکنند؛ در حالی که اکنون کار بر عکس است.

وی با بیان اینکه من عضو شورای ساماندهی امور پایتخت از طرف مجلس هستم گفت: به آقای افشانی دست مریزاد می‌گویم که نشان دادند شهرداری مردمی هستند. حضرت علی(ع) در نهج البلاغه به اشعث، حاکم وقت آذربایجان فرمود این حکومت، به گردن تو یک امانت است. فکر نکن که حکومت یک لقمه چرب است اگر ما این گونه به حکومت نگاه کنیم وقتی از مسئولیت فارغ شدیم باید خوشحال باشیم.

کواکبیان با اشاره به تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس گفت: این قانون را تصویب کردیم تا جوانان به جایگاه‌های مختلف دولتی بیایند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آقای کشت‌پور به نفع مردم منطقه 2 از نامزدی تصدی شهرداری تهران انصراف داد، عنوان کرد: اگر شهرداران به سمت مسائل سیاسی بروند و شهر را بی‌دفاع بگذارند هرز رفته‌اند. شهرداران باید در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز