خبرگزاری کار ایران

صالحی:

دستاوردهای ایران با وجود تحریم‌ها دنیا را مبهوت کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۳۵

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: دستاوردهای ایران در زمینه های مختلف بویژه در حوزه ساخت صنایع دفاعی و موشکی و همچنین صنعت هسته ای با وجود تحریم ها دنیا را مات و مبهوت کرده است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر صالحی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای موشکی و هسته ای در قزوین با بیان اینکه تحریم ها پیشرفت ایران اسلامی را متوقف نخواهند کرد، افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با مساله تحریم ها آشنا هستند و سیاست آمریکا در این زمینه موضوع تازه و جدیدی برای کشور نیست.

وی اظهار داشت: اکنون ایران بعد از چهل سال از گذشت انقلاب با وجود همه فشارها، محدودیت ها، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های فلج کننده به موفقیت های بسیاری دست یافته که استکبار جهانی و دشمنان را مات و مبهوت ساخته است.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ملت ایران علیرغم تمامی تحریم ها روی پای خود ایستاده است و با همت بلندقامتان و شهدای گرانقدر این ملت به جایی رسید که موشک های دوربرد و دستاوردهای هسته ای ایران زبانزد جهان شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای هسته ای بخشی از توانمندی های عظیم ملت ایران به نمایش درآمده که با وجود فشارها و محدودیت های بسیار به دست آمده است و اگر این فشارها نبود دستاوردهای عظیمی تری به دست می آمد.

معاون رییس جمهوری با اشاره به کنگره سه هزار شهید استان قزوین افزود: شهدا نشانه های راه ما هستند تا ما راه را گم نکرده و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

کنگره ملی سه هزار شهید قزوین از امروز در نمایشگاه های بین المللی این استان آغاز به کار کرده و تا ۲۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز