خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک ‌رئیس هیات کاراته گیلان به سارا بهمنیار

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۳۲۵

در پی کسب مدال برنز توسط سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم در مسابقات جهانی کاراته که در اسپانیا در حال برگزاریست، رضا رسولی، رئیس هیأت کاراته استان گیلان پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، متن پیام به شرح ذیل است:

« افتخارآفرینی قهرمان کاراته کشورمان سرکار خانم سارا بهمنیار و کسب مدال برنز مسابقات جهانی کاراته-مادرید که موجب شادی و خشنودی ملت بزرگ ایران شد، نشانه شایستگی بانوان کشورمان است. این خرسندی برای گیله زنان و مردان دیار میرزا گواراتر است، چرا که سارا بهمنیار از این سرزمین قهرمان پرور برخاسته و حالا اولین مدال تاریخ  ورزش بانوان استان، در رده بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان را به ارمغان آورده است.

‎اینجانب این افتخار بزرگ که برای نخستین بار در گیلان سرافراز به دست آمده است را به خانواده محترم بهمنیار، مردمان رنج و برنج، گیلانیان شریف و خانواده بزرگ کاراته تبریک و تهنیت عرض کرده  و ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت سر‌کار خانم موسوی سرمربی گیلانی تیم ملی بانوان، قهرمانی تیم ملی آقایان در این رویداد جهانی که البته از توان فنی آقای حسنی پور قهرمان گیلانی به عنوان مربی بهره می برد را نیز تبریک گفته و همچنین از تلاش‌های عضو گیلانی کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته، استاد مسعود رهنما قدردانی می کنم.
 
توفیق روزافزون ورزشکاران میهن‌مان، به ویژه زنان افتخار آفرین ورزشکارمان در عرصه های جهانی را آرزومندم.»
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز