خبرگزاری کار ایران

یک نشان تنها دست آورد کاراته بانوان در انفرادی

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۲۰۵

سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان با پیروزی مقابل حریف روس صاحب مدال برنز جهان شد.

به گزارش ایلنا، بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی کاراته از صبح روز سه شنبه هفته گذشته به میزبانی شهر مادرید و با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» آغاز شده است. 

سارا بهمنیار نماینده وزن منهای 50 کیلوگرم بانوان در دیدار رده بندی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا مقابل "تاتیاناریبالچنکو" از روسیه 5 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

سارا بهمنیار ابتدا نماینده لتونی را از پیش رو برداشت. او در این مبارزه 8 بر صفر "کریستین ویچا" را برد. در دومین دیدار "ران ران لی" از چین دارنده عنوان نایب قهرمانی آسیا را پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی(رای داوران) شکست داد.

سومین بازی بهمنیار با "آیچا سیاح" از مراکش بود که با نتیجه 3 بر یک بهمنیار پیروز میدان شد. وی در ادامه مقابل "سراپ اوزچلیک" از ترکیه دارنده عنوان قهرمانی جهان و طلا، نقره و برنز اروپا قرار گرفت و 3 بر 2 شکست خورد و در جدول شانس مجدد2 بر صفر "جلنا ملیوچویچ" از صربستان را شکست داد و به دیدار رده بندی رسید.

بهمنیار 19 ساله اولین بار است که رقابت‌های بزرگسالان را تجربه می کند.‌ پیش از این و در جهانی 2014 و 2016 تنها حمیده عباسعلی بود که موفق شده بود در بخش کومیته انفرادی کاراته بانوان ایران صاحب نشان جهانی کند.

هدایت تیم ملی بانوان در این دوره از رقابت‌ها را ستاره موسوی برعهده دارد و مدال بهمنیار تنها نشان برنز کومیته انفرادی در بخش بانوان بود که تیم ملی کسب کرد، دیگر ملی پوشان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز