خبرگزاری کار ایران

بهروز عمرانی، سرپرست پژوهشگاه میراث‌فرهنگی شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۱۳۷

با حکم رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، بهروز عمرانی سرپرست پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شد.

به‌ گزارش ایلنا، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حکمی بهروز عمرانی را به‌عنوان سرپرست پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منصوب کرد.

در این حکم که به امضای علی‌اصغر مونسان رسیده، خطاب به عمرانی آمده است:

نظر به تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با حفظ جایگاه و نقش پژوهشگاه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در ارائه خدمات علمی و پژوهشی به جامعه محققین و پژوهشگران و فراهم آوردن زمینه فعالیت‌های پژوهشی تقاضا محور با همکاری مراکز علمی داخلی و خارجی و بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحبنظران به منظور اعتلای فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی در راستای تحقق اهداف سازمان، اهتمام شایسته به عمل آید.

توفیق روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جموری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز