خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور؛

غوغای ده نفره نساجی در وطنی/داور هم حریف برد نساجی نشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۷۱۱

هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس ،تیم نساجی مازندران در دیده گان بیش از ده هزار هوادار موفق شد ده نفره استقلال خوزستان را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائمشهر،هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس ،تیم نساجی مازندران در دیده گان بیش از ده هزار هوادار موفق شد ده نفره استقلال خوزستان را شکست دهد.

تیم نساجی، نیمه نخست بازی را با یک سیستم  کاملا هجومی آغاز کرد و توانست در یک ارسال از سوی امید سینک و ضربه تمام کننده محمدمیری دقیقه ۲۵ به گل اول خود دست یابد.

نساجی پس از این گل  دست از حمله نکشید و در چند موقعیت می توانست گل دوم را وارد دروازه حریف کند،در دقایق پایانی نیمه اول با اعتراض محمد علایی  بازیکن جوان و آینده دار  نساجی داور بازی در یک اقدام شتاب زده کارت دوم را به وی داده و علایی در دقیقه ۴۵ از زمین مسابقه اخراج می شود.

در حالی سوت نیمه دوم این دیدار  توسط مرجان زاده داور مشهدی این بازی نواخته شد، که نساجی می بایست جلوی تیم خوزستانی ده نفره به میدان برود.

یکی از حواشی این دیدار اعتراضات مکرر کادر فنی به ناظر و داور چهارم این دیدار بود .

نساجی با تیم ده نفره توانست در یک بازی حساب شده تفکرات نکونام لالیگایی را بخوبی پیاده کند و حریف را با پرس کردن آزار دهد و در یک موقعیت در دقیقه 56 ضربه فوق العاده عبدی به تیر دروازه برخورد کرد که در ریباند عاشوری صاحب توپ شد و گل دوم نساجی را ثمر رساند تا نساجی این بازی مهم و سر نوشت ساز را در وطنی پیروز شود

به گزارش ایلنا،نساجی با این برد  توانست دو پله صعود کند و خود را در رده دوازدهم جدول قرار دهد.

گل: سید محمد میری 27 و  علی اصغر عاشوری57  برای نساجی

داور: سیدمهدی مرجان‌زاده

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و یعقوب سخندان

اخطار: ایمان مبلعی، محمد شریفی، شاه مکوند‌زاده و وحید خشتان از استقلال خوزستان و ابوالفضل علایی و حامد لک از نساجی

اخراج:ابوالفضل علایی(44)نساجی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز