خبرگزاری کار ایران

بیست و چهارمین دوره از مسابقات جهانی کاراته اسپانیا؛

رزیتا علیپور به قرعه شانس مجدد رفت/چالاکی حذف شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۴۱۰

در رقابت‌های جهانی کاراته ،رزیتا علیپور به قرعه شانس مجدد رفت و چالاکی حذف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی کاراته از صبح روزگذشته(سه شنبه) به میزبانی شهر مادرید و با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» آغاز شده است. امروز(چهارشنبه)در دومین روز از پیکارهای جهانی اسپانیا 2 کاراته‌کا کشورمان در بخش کومیته به میدان می‌روند.

رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم وفاطمه چالاکی در وزن 55- کیلوگرم دو بانوی کاراته کای مازندرانی به ترتیب به مصاف حریفان خود رفتند.

در ادامه رقابت‌های دومین روز، فاطمه چالاکی نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم دور نخست برابر "ایرنا شاریخینا" از بلاروس ۵ بر صفر باخت. در ادامه رقابت‌های این وزن با شکست ایرینا شاریخینا از بلاروس, چالاکی از ادامه رقابت‌ها بازماند. رزیتا علیپور نماینده کاراته ایران در وزن ۶۱- کیلوگرم کار خود را با برتری ۶ بر یک مقابل «فریدا آبیوآ» از آذربایجان آغاز کرد و در ادامه ۳ بر یک «نلی دی وس» از بلژیک، ۲ بر یک «بارنو میرزایوا» از ازبکستان و یک بر صفر «آنجلا زاگومی» از دانمارک را شکست داد و در ادامه ۳ بر صفر نتیجه را به « ژائویان ین» از چین واگذار کرد و رو به گروه شانس مجدد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز