خبرگزاری کار ایران

تشریح ماموریت‌های مرکز فوریت‌ پلیس ۱۱۰

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۱۱

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، گفت: به طور میانگین هر ساعت ۳۵۰ تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی توسط ماموران ۱۱۰ کلانتری‌ها در سطح شهر عملیاتی می شود که ماموران ضمن حضور در محل‌های درخواست شده از سوی شهروندان موضوعات مختلفی را رسیدگی کرده و اقدامات قانونی انجام می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بهزاد هادی‌پور، رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ در افتتاحیه هشتمین دوره کارگاه تعالی رفتار کارکنان کلانتری‌های تهران، اظهار داشت: با توجه به حجم و تنوع ماموریت‌های پلیسی در کلانتری‌ها ضرورت دارد ماموران تحت آموزش‌های مستمر شغلی قرار گیرند تا در ایفای وظایف خود و ارائه خدمات به شهروندان موفق تر عمل کنند.

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: به طور میانگین هر ساعت ۳۵۰ تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی توسط ماموران ۱۱۰ کلانتری‌ها در سطح شهر عملیاتی می‌شود که ماموران ضمن حضور در محل‌های درخواست شده از سوی شهروندان موضوعات مختلفی را رسیدگی کرده و اقدامات قانونی انجام می‌گیرد.

وی گفت: روزانه کارشناسان بازرسی، تماس‌های کنترلی با شهروندان جهت بررسی میزان رضایتمندی آنان دارند و از تماس‌های ۱۹۷ که شهروندان پیشنهادات‌، انتقادات و قدردانی هایی را مطرح می‌کنند موارد اعلامی را برای بهبود کیفیت ماموریت‌ها تحت بررسی قرار می‌دهند.

سرهنگ هادی‌پور خاطرنشان کرد: بی‌شک همراهی و همکاری شهروندان با ماموران تضمین کننده تامین هر چه بهتر نظم و امنیت شهری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز