خبرگزاری کار ایران

گدایی زن ثروتمند از مسافران مترو!+تصاویر

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۹۳

سخنگوی متروی محلی چین به مسافران در مورد یکی از ثروتمندترین گداهای این کشور که در ایستگاه های مترو از مسافران پول طلب می کند هشدار داد.

به گزارش ایلنا، زن سالخورده ثروتمندی که در یکی از ایستگاه های متروی چین اقدام به طلب پول از مسافران و گدایی از آنها می‌کرد به تیتر یک رسانه‌های این کشور تبدیل شد.

این زن 79 ساله بیشتر زمان خود را در ایستگاه متروی "هانگژوئو" چین به گدایی می پرداخت. پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که او در واقع یک زن سالخورده نسبتا ثروتمندی است که از گدایی لذت می برد.

این تحقیق نشان داد این زن در یک ساختمان پنج طبقه زندگی می کند و دارای چند مغازه خرده فروشی و همچنین چند ملک اجاره ای است.

گدایی زن ثروتمند از مسافران مترو!+تصاویر

پس از انتشار این خبر پسر این زن در گفتگو با یکی از رسانه های محلی چین گفت که خانواده او ثروتمندتر از یک خانواده متوسط چینی به شمار می روند. بنا به ادعای پسر این زن آنها در ساختمانی زندگی می کنند که چندین ملک دارد و برخی از آنها به تجار محلی اجاره داده شده است. ضمن اینکه او یک کارخانه کوچک را اداره می کند. او افزود که چندین بار از مادرش خواسته تا دست از گدایی در ایستگاه مترو بردارد اما به گفته او مادرش درخواست های او را رد می کرد.

سرانجام پس از آنکه درخواست های پسرش مورد قبول مادرش قرار نگرفت او با انتشار عکسی از مادرش در شبکه های اجتماعی از مردم خواست تا از پرداخت پول به او خودداری کنند. انتشار گسترده این عکس موجب واکنش مسئولان متروی محلی چین شد. آنها در یک بیانیه ضمن هشدار به مسافران اعلام کردند که مراقب کلاهبرداری این زن در ایستگاه های مترو باشند. در این بیانیه به مردم هشدار داده شده که این زن سالمند آن چیزی نیست که وانمود می کند.

گفته می شود این زن 79 ساله ابتدا کار خود را در ایستگاه مترو با فروش نقشه جغرافیایی آغاز کرد اما پس از گذشت مدتی او علاوه بر این کار مبادرت به گدایی از مسافران می کرد. او در ساعت 10 صبح کارش را آغاز و در ساعت 8 بعدظهر ایستگاه مترو را ترک می کرد. بنا به گزارش برخی منابع این زن روزانه حدود 300 یورو در ایستگاه مترو از مسافران بدست می آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز