خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رییسه شورای شهر تذکر داد؛

خطر تخریب حدود یک چهارم مدارس تهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۶۹

زهرا نژادبهرام گفت: بیش از هزار واحد آموزشی تهران در بافت فرسوده قرار دارد و مناطق ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ و ۱۴ بیشترین مدارس فرسوده و ناامن را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عضو شورای شهر تهران در  نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که با روز ۱۳ آبان (روز دانش آموز) مصادف شد، نسبت به ناامن بودن و فرسودگی حدود یک چهارم مدارس در سطح شهر تهران به شهردار تذکر داد و گفت: بیش از هزار واحد آموزشی تهران در بافت فرسوده قرار دارند که نیازمند مقاوم سازی، بازسازی و نوسازی‌اند.

زهرا نژادبهرام با بیان اینکه یک چهارم مدارس با این عارضه روبرو هستند، مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، و ۱۴ را شامل بیشترین مدارس فرسوده دانست و تذکر داد که بیشتر این مدارس در خطر تخریب هستند.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران براساس قانون، مکلف است اماکنی را که امکان بروز خطر جانی برای شهروندان دارند یا تخریب کند یا از فعالیت آنها جلوگیری کند.

نژادبهرام تصریح کرد: با اتکا به این مهم، که ایمنی شرط اول مدیریت شهری است و شهروندان با اتکا به مدیریت‌های شهری در سطح شهر تردد می‌کنند، شهرداری مکلف است که در اسرع وقت ستادهای نوسازی و بهسازی را در قالب انجمن خیرین مدرسه‌ساز، شهرداران و مدیران و مسئولان منطقه‌ای و... راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز