خبرگزاری کار ایران

گاردین گزارش داد؛

مشت آهنین ترامپ به سمت کارگران اسپانیایی تبار/ دنیایِ عجیبِ مهاجران

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۴۰

صدها هزار اسپانیایی تبار منتظر ورود به آمریکا هستند اما با مشت آهنین ترامپ مواجه شده‌اند. مهاجران می‌گویند دنبال شغل هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، این روزها نام دونالد ترامپ معادلِ محدودیت و ممنوعیت است؛ این‌بار ممنوعیت برای مهاجران اسپانیایی تبار است که با هدف داشتن شغل، می‌خواهند به دنیای نه چندان آزاد سفیدپوستان پا بگذارند.

صدها هزار مهاجر اهل هایتی، مکزیک و ونزوئلا در راه هستند و حالا پشت مرز آمریکا و مکزیک صف کشیده‌اند. با این حال ترامپ ارتش آمریکا را مامور کرده است که جلوی ورود آنها را بگیرد.

۵ هزار نظامی به ۲ هزار نظامی اضافه شده‌اند که پیش از این در  مرز مستقر شده‌اند. رئیس جمهوری آمریکا به آنها پیشنهاد داده است که با مشت آهنین وارد عمل شوند و اجازه ندهند که پای بیگانگان به آمریکا برسد.

ترامپ می‌گوید: آنها کشور ما را برهم می‌ریزند؛ آنها فرصت‌های شغلی آمریکایی‌ها را از میان می‌برند؛ آنها کشور ما را از جرم و جنایت پر می‌کنند؛ آنها را بیرون کنید.

اما مهاجران می‌گویند: ما فقط در پی شغل هستیم؛ می‌خواهیم اینجا خرج زندگیمان را درآوریم.

اکثر مهاجران اسپانیایی تبار به عنوان کارگر فصلی در مزارع ایالت‌های جنوبی مشغول به کار می‌شوند یا اینکه سراغ کارهای ساختمانی می‌روند و اگر بازهم کاری گیرشان نیاید در رستوران‌ها به عنوان کارگر ساده یا آشپز مشغول می‌شوند.

دنیای آنها دنیای عجیبی است از کشور خود رانده شده‌اند و در آمریکا هم جایی برای آنها نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز