خبرگزاری کار ایران

سرجیو: بابت تساوی راضی‌ام/ فعلا درحال یادگیری هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۳۰

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در حال رشد و پیشرفت هستیم. در حال یادگیری هستیم.

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو بعد از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: بازی سختی بود. به فولاد تبریک می‌گویم آنها خوب جنگیدند و دفاع کردند. فضا را برای ما بسته کردند و بازی را برای ما سخت کردند تا موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. اگر شوت دقیقه ۴-۵ ما گل می شد شرایط فرق می‌کرد و بازی اینگونه پیش نمی‌رفت. با این حال تیم در حال رشد و پیشرفت هستیم.

وی افزود: در حال یادگیری هستیم. به فولاد خوزستان یک موقعیت گلزنی ندادیم. در گذشته زمانی که تمرکزمان را از دست می‌دادیم به حریف موقعیت می‌دادیم. با این حال سه امتیاز بازی را می خواستیم. بازی خوبی بود و یک امتیاز برای ما هم قابل قبول بود.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه کرار خیلی خوب بازی نکرد، اظهار داشت : کرار خیلی عالی بازی نکرد امروز، فهمیدن این موضوع ساده است. بازیکنی با سن جاسم کرار یک هفته وقتی بازی نکند و در کارش وقفه رخ بدهد سخت است که ریتم قبلی اش را به دست بیاورد. هفته قبل او محروم بود و نتوانستیم در بازی با پارس جنوبی استفاده کنیم و بعد از این وقفه ۴ روزه او به میدان آمد و این وقفه ها به کرار کمکی نمی‌کند. با این حال کرار بازیکنی است که می تواند در یک ثانیه برای تیم شما شانس گلزنی ایجاد کند. با اینکه با نظر شما موافق هستم او را باید در تیم نگه دارم.

وی افزود: نکته مثبتی هم می‌خواهم به شما بگویم. کرار قرار است بعد از بازی به کشور عراق برود زیرا مشکل خانوادگی داشت اما او این مشکل را فراموش کرد و در تیم باقی ماند و برای ما بازی کرد.

سرجیو در مورد اینکه چرا از بهنام برزای و تهامی استفاده نمی‌کنید گفت: ما با یازده نفر بازی کردیم. اگر از بازیکن دیگری استفاده می کردم شما می گفتید چرا از کرار استفاده نمی کنید؟! ما مجبوریم با یازده بازیکن بازی کنیم.

وی تصریح کرد: فاخر تهامی هم به دلیل سرماخوردگی بیرون از لیست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز