خبرگزاری کار ایران

حسن‌نیا خبر داد:

حضور بانوان ایران در مسابقات سافت‌بال غرب آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۵۲

در کنگره آسیایی که در کولالامپور مالزی برگزار شد مذاکرات خوبی با خانم لوبن چو رئیس مالزیایی کنفدراسیون سافت بال آسیا داشتیم.

نایب رئیس بانوان انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان که برای حضور در کنگره سافت بال آسیا به مالزی سفر کرده بود از مذاکرات مثبت با رئیس کنفدراسیون آسیا و حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات غرب آسیا در پاکستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، منیژه حسن‌نیا اظهار داشت: در کنگره آسیایی که در کولالامپور مالزی برگزار شد مذاکرات خوبی با خانم لوبن چو رئیس مالزیایی کنفدراسیون سافت بال آسیا داشتیم و در خصوص نداشتن وسیله و امکانات و تجهیزات سافت بال و همچنین به روز نبودن مربیان این رشته گفت و گو کردیم.

وی افزود: لوبن چو قول داد نهایت همکاری و مساعدت درخصوص ارسال امکانات و لوازم مورد نیاز به ایران را بنماید و مقرر شد لیستی جهت کمبودهای انجمن برای ایشان فرستاده شود، در خصوص وضعیت ارتقای مربیان سافت بال کشورمان هم قرار شد که ۲ مربی ایرانی را به دوره مربیگری بین المللی که با حضور مدرس مالزی در پاکستان برگزار می شود اعزام کنیم.

حسن‌نیا در خصوص اهم مصوبات این کنگره گفت: طبق برنامه قرار است مسابقات سافت بال غرب آسیا با حضور ۴ تیم ایران، عراق، پاکستان و هند در تاریخ ۱۹ تا ۲۶ شهریور ماه سال ۹۳ به میزبانی پاکستان برگزار شود و در این نشست حاضرین برقراری تامین امنیت در جهت برپایی این مسابقات را از نماینده کشور میزبان خواستار شدند.

وی تصریح کرد: در راستای آماده سازی ۴ تیم مذکور، پاکستان از تیمهای ایران، عراق و هند دعوت کرد تا در یک تونمنت دوستانه که فروردین برگزار می شود شرکت نمایند و البته بنده با نمایندگان تیمهای عراق و پاکستان هم مذاکره کردم و از انجام بازی دوستانه و تیم به تیم با این کشورها دعوت به عمل آوردم.

حسن‌نیا در پایان اظهار داشت: حضور نمایندگان ایران در کنگره ها و سمینارهای مختلف باعثمی شود که بیس بال و سافت بال کشورمان در مجامع بین المللی صاحب جایگاه شود و این مهم به رشد و ارتقای این رشته کمک شایانی خواهد کرد، کنگره سال آینده به میزبانی تایوان برگزار خواهد شد و مسلما در این نشست مهم شرکت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز