خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شهرستان کرج:

آمادگی مدارس به امکانات پدافندی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۸۷۳

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان کرج پدافند غیرعامل دانش آموزی را از ابعاد مادی و معنوی حایز اهمیت دانست و بر ضرورت تجهیز مدارس به امکانات پدافندی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین شریف کاظمی، امروز در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل دانش‌آموزی در مدرسه شهیدان نعمتی‌های کرج که به نمایندگی از فرماندار ویژه شهرستان کرج در این مراسم حضور پیدا کرده بود، ضمن تبیین اهمیت پدافند غیرعامل برای دانش‌آموزان پرداخت و گفت: این مانور اعلام حضور از سوی دانش آموزان مبنی بر این موضوع بود که همیشه آمادگی لازم برای کفر ستیزی و مقابله با نظام سلطه را دارند.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل از دو بعد مادی (تجهیزات و امکانات) و معنوی(فرهنگسازی) حایز اهمیت است، افزود: قشر جوان ذخایر ارزشمند و نسل آینده انقلاب اسلامی هستند، از این رو تقویت بنیه پدافندغیرعامل در  برنامه ریزی های کلان باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار کرج گفت: از ابعاد سخت افزاری نیز تجهیز تمام مدارس در مقطع دبیرستان به تجهیزات و امکانات پدافندی باید در دستور کار قرار گیرد. 

این رزمایش عملی به صورت نمادین توسط ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان کرج و با همکاری جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵، نیروی انتظامی، بهزیستی، بسیج و سپاه در مدرسه شهید نعمتی ها برگزار شد. 

در این رزمایش، خروج اضطراری، پناه گیری، اطفای حریق، حمل مصدوم و کمک‌های اولیه به منظور دانش افزایی و آگاهی بخشی هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه، به دانش آموزان آموزش داده شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز