خبرگزاری کار ایران

بیرانوند و کلین شیتی به قیمت مرد سال آسیا

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۷۰

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که این روزها به شدت مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته، این شانس را دارد تا با نمایش موفق طی دیدار امروز خود را بیشتر از قبل به جایزه مرد سال آسیا نزدیک کند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و علیرضا بیرانوند با ثبت ۶ کلین‌شیت در ۱۲ دیدار گذشته‌شان در بین تیم‌های حاضر در این فصل از لیگ قهرمانان بهترین عملکرد را داشته‌اند. مهم‌تر اما این است که با توجه به حضور در فینال و این موضوع که دیگر تیم حاضر در این مرحله یعنی کاشیما‌آنتلرز تنها ۳ کلین‌شیت در کارنامه دارد، عنوان بیشترین کلین‌شیت و بهترین خط دفاع و دروازه‌بان برای پرسپولیسی‌ها محفوظ می‌ماند.

تا پیش از فینال، علیرضا بیرانوند در هر ۱۲ بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا به میدان رفته و ۲۷ سیو، ۱۰ گل خورده، ۱۶ دفع توپ، ۱۴ بار مشت کردن توپ و ۵ توپ‌ربایی هوایی را در کارنامه دارد. با توجه به اینکه او در فصل گذشته لیگ قهرمانان با پرسپولیس در ۱۲ بازی، موفق به ثبت ۴ کلین‌شیت شده بود، در صورت موفقیت برای ثبت کلین‌شیت در دیدار پیش‌رو مقابل کاشیما هفتمین کلین‌شیت این فصل و در واقع یازدهمین کلین‌شیت آسیایی خود با پیراهن پرسپولیس را ثبت خواهد کرد. 

بیرانوند در بازی امروز در صورتی که دروازه‌اش را مقابل حریف بسته نگه دارد شانس تصاحب جایزه مرد سال آسیا را نیز افزایش خواهد  داد و باید دید همانند جدال با السد به کمک تیمش خواهد آمد تا سرخ‌ها نیز برای تصاحب عنوان قهرمانی امیدوارتر از گذشته باشند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز