خبرگزاری کار ایران

در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرعه کشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۷۴

بر اساس این قرعه کشی تیم های السد قطر با الهلال عربستان سعودی و العین امارات عربی متحده با الاتحاد عربستان سعودی دیدار خواهند کرد.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه کشی شد و تیم های راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس این قرعه که امروز چهارشنبه در مالزی برگزار شد، تیم های السد قطر با الهلال عربستان سعودی و العین امارات عربی متحده با الاتحاد عربستان سعودی دیدار خواهند کرد.

دیدار رفت روز سه شنبه ۲۸ مردادماه(۱۹ آگوست) و دیدار برگشت این مرحله نیز روز سه شنبه چهارم شهریورماه(۲۶ آگوست) برگزار می شود.

به این ترتیب در دیدار رفت تیم الهلال عربستان سعودی میزبان تیم السد و تیم العین امارات عربی متحده میزبان تیم الاتحاد عربستان سعودی است.

برنده دیدارهای یاده شده در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با یکدیگر دیدار می کنند.

بر این اساس، در شرق آسیا نیز تیم های پوهانگ استیلرز کره جنوبی با هم وطن خود اف سی سئول و وسترن سیدنی استرالیا با گوانگژو چین مدافع عنوان قهرمانی دیدار می کند.

براساس نظام جدید لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا تیم های غرب و شرق آسیا تا دیدار نهایی با یکدیگر دیدار نخواهند کرد.

از بین تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا، العین امارات در سال ۲۰۰۳، الاتحاد عربستان در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵، پوهانگ استیلرز کره جنوبی در سال ۲۰۰۹، السد قطر در سال ۲۰۱۱ و گوانگژو چین در سال ۲۰۱۲ عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز