خبرگزاری کار ایران

زنوزی : آرامش تراکتور خط قرمز من است / نزدیکانم از حضور در باشگاه منع شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۲۴۲

مالک متمول باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفتگویی به مسائل مختلف این باشگاه پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز ، محمدرضازنوزی مطلق در گفتگو با سایت رسمی باشگاه با بیان اینکه مسئولیت امور اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است، اظهارداشت: تمرکز و سعی ما از بدو در اختیار گرفتن باشگاه تراکتورسازی ایجاد ثبات و جاری کردن اصول حرفه‌ای در این مجموعه بوده و چارت به وجود آمده نیز تاکنون در همین راستا تعیین شده است.

 
مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه مسئولیت امور اجرایی باشگاه به‌عهده شخص مدیرعامل است، عنوان کرد: بنده و هیات مدیره در امر هدف‌گذاری و تبیین چشم انداز در کنار آقای اسدی هستیم و ایشان در امور اجرایی دارای اختیار کامل است.
 
زنوزی همچنین با اشاره به اعلام موضع و انتشار برخی مطالب از سوی نزدیکانش در محافل مختلف، تصریح کرد: باشگاه تراکتورسازی یک زنوزی دارد و بقیه افراد نزدیک و منتسب به بنده هیچ سمت و دخالتی در باشگاه ندارند و تریبون اصلی و رسمی خود بنده هم وب‌سایت رسمی باشگاه است.
 
مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: آرامش تراکتور خط قرمز من است و در این رابطه حتی برای نزدیک‌ترین افراد و اعضای خانواده‌ام هم استثناء قائل نیستم و حتی به مسئولان باشگاه دستور داده‌ام که از حضور وابستگان من در اطراف باشگاه و کنار تیم جلوگیری کنند.
 
زنوزی در پایان اظهاراتش با تاکید بر اینکه هیچ فردی اجازه سوءاستفاده از ارتباط با بنده در رابطه با باشگاه تراکتورسازی را ندارد، عنوان کرد: باشگاه تراکتور متعلق به میلیون‌ها مردم عاشقی است که با این تیم زندگی می‌کنند و صیانت و حفاظت از آن مسئولیت بزرگی است که بر عهده ما قرار گرفته لذا با تمامی توانم در این راه تلاش خواهم کرد.لازم به ذکر است تنها رسانه های رسمی باشگاه وب سایت رسمی به آدرس www.tractor-club.com ، کانال و پیج اینستگرامی @tractorclub1970 می باشد و تنها مطالب منتشره در این رسانه ها مورد تایید شخص اینجانب می باشد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز