خبرگزاری کار ایران

هشت پرده از هفته هشتم لیگ برتر/ جذاب و دیدن به غیر از دربی!

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۰۴

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر 17 گل را در پی داشت و تنها یک مسابقه با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به پایان رسید و نتایج جالبی هم در آن رقم خورد که مهمترین آن تساوی بدون گل دربی بزرگ پایتخت، توقف پدیده صدرنشین، اوج گیری سپاهان و قدرتنمایی تراکتورسازی بود. با هشت پرده از هشت بازی این هفته همراه ما باشید:

استقلال 0-0 پرسپولیس:

دربی هشتاد و هشتم به کسل کننده ترین شکل ممکن به اتمام رسید تا حواشی زیادی را در پی داشته باشد و اعتراضات فراوانی به کیفیت آن صورت بگیرد. این چهلمین تساوی دو تیم بود که شکل گرفت. دربازی برگشت لیگ دوازدهم هم دقیقا چنین اتفاقی تکرار شده بود. پرسپولیس با برد در آزادی مقابل یک تیم گیلانی و استقلال با تساوی در شمال کشور با نتیجه 0-0 به دربی قدم گذاشت و همانند این بازی، آن مسابقه هم بدون گل به اتمام رسید. در پایان آن فصل استقلال قهرمان شد و پرسپولیس هفتم! اما این بار...

نفت مسجد سلیمان 0-2 سپاهان:

بازهم حسرت نفت مسجد سلیمان در بردن در لیگ هجدهم. شاگردان علیرضا مرزبان نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و زورشان به سپاهان و کی روش استنلی نرسید. نفت آخرین برد خود را در هفته نوزدهم لیگ چهاردهم به دست‌آورده و حالا سه سالی می شود که رنگ برد را به خود در لیگ برتر ندیده است. در سوی مقابل سپاهان همچنان در خارج از خانه بر رقبای خود می تازد.

تراکتورسازی 6-0 استقلال خوزستان:

پرگل ترین برد تاریخ تراکتورسازی در لیگ برتر و همچنین مقتدرانه ترین پیروزی لیگ هجدهم در ورزشگاه یادگار امام رخ داد. همه کاره میدان آنتونی استوکس ایرلندی بود که با پوکر خود موفق شد به صدر جدول گلزنان برود. تراکتور در دومین بازی با هدایت تقوی برد و همچنان دروازه خود را بسته نگه داشت. آنها حالا با ستاره های خود می توانند به قهرمانی بیندیشند.

ذوب آهن 2-2 صنعت نفت:

تساوی پرگل این دو تیم در حالی رقم خورد که صنعت نفت در همان 30 دقیقه نخست دو گل زده بود اما تیم اصفهانی توانست علیرغم ده نفره بودن به بازی برگردد و در دقیقه 93 نتیجه را 2-2 کند. از نکات مهم این بازی گلزنی اکبر ایمانی مقابل تیم سابقش، دریافت دو کارت زرد و اخراج مسعود ابراهیم زاده در فاصله حدود 5 دقیقه و گلزنی رحیم زهیوی در اولین بازی با پیراهن ذوب آهن در برابر تیم اسبق خود بود.

نساجی 1-1 سایپا:

دومین تساوی پیاپی خانگی نساجی مقابل تیم‌های تهرانی. جواد نکونام و شاگردانش تنها یک برد در شهید وطنی دارند. آنها 5 بار در این ورزشگاه به میدان رفتند و سه بار نتیجه مساوی برایشان به دست آمد. در سوی مقابل شاگردان علی دایی هم به خوبی توانستند بازی باخته را با نتیجه مساوی عوض کنند. جدال دو کاپیتان اسبق تیم ملی که روی هم 300 بازی ملی دارند هم برنده ای نداشت و با حواشی زیادی به اتمام رسید.

پارس جنوبی جم 1-1 پدیده:

دومین تساوی پیاپی تیم صدرنشین لیگ بدست آمد تا آنها حالا رقبای بیشتری را در حوالی خود ببینند. شاگردان گل محمدی علی رغم اینکه بازی را پیش افتادند اما در ادامه دروازه شان باز شد و نتوانستند با برد به مشهد برگردند. پارس جنوبی از وقتی به لیگ برتر آمده تنها دو بار در خانه خود شکست خورده است. یک بار مقابل پرسپولیس و یک بارهم مقابل گسترش فولاد که هر دو هم فصل پیش حادث شد.

پیکان 1-0 سپیدرود:

بازهم سپیدرود خارج از خانه نبرد تا طلسم این تیم به 20 بازی برسد. علی کریمی هم در سه بازی این فصل خود در لیگ برتر با سپیدرود نه تنها هنوز به بردی نرسیده بلکه گلی را هم به ثمر نرسانده است. آنها به پیکان باختند تا عیسی آل کثیر بازهم منجی تیمش شود.

فولاد 1-1 ماشین سازی:

در شبی که بازهم رضا خالقی فر برای رضا مهاجری گل زد این تیم در دقیقه 90 توسط میلاد بدرقه گل مساوی را دریافت کرد تا دومین برد پیاپی به دست نیاید و آنها نتوانند به برتری برسند. در سوی مقابل سرمربی رومانیایی فولاد هم نتواند تیمش را به یک پیروزی خانگی برساند. با این حال او موفق شد در دومین هفته ای که به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت تیمش بنشیند؛ امتیاز به دست بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز