خبرگزاری کار ایران

شامگاه چهارشنبه رخ داد؛

انفجار مخزن آمونیاک در بابل ۱۱ مصدوم برجای گذاشت+ اسامی مصدومان

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۱۷۶

انفجار مخزن آمونیاک در کشتارگاه بابل‌طیور در شهرستان بابل ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، مهدی غلام‌نیا روشن مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل در این باره اظهار داشت: شامگاه چهارشنبه در گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل انفجار مخزن آمونیاک کشتارگاه بابل‌طیور در جاده بابل به بهمنیر گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه بیشه‌سر و پایگاه امیرکلا و پایگاه رضیاکلا  را به محل حادثه اعزام کردند که در مدت دو تا هفت دقیقه به محل حادثه رسیدند.

غلام نیا روشن گفت: این حادثه متاسفانه 11 مصدوم داشت که 10 مصدوم به بیمارستان شهیدبهشتی بابل منتقل شدند و یک مصدوم پس از اقدامات پزشکی اولیه حاضر به انتقال به بیمارستان نشد. مصدومان همگی دچار دیسترس تنفسی شدند.

وی ادامه داد: رحمت کارپیما بیشه 38 ساله در محل حادثه مداوا و به بیمارستان انتقال داده نشد.

اسامی مصدومان : مهدی رنجبر، زین‌العابدین چراغعلی‌زاده، عباس قاسمی، ایمان زاهدیان، محمد داداشی، احمد شخم‌گر،حمید ابو، شمس‌اله نجات رمضان‌علی، یاسر تقی‌پور، صابر اشکپود بوده و خوشبختانه در این حادثه فوتی گزارش نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز