خبرگزاری کار ایران

سکته گلن هادل در حین برنامه تلویزیونی

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۰۳

برای فوتبال‌دوستان انگلیسی که در حال تماشای برنامه شبکه BT SPORT بودند اتفاق تلخ و شوکه‌کننده‌ای رخ داد.

به گزارش ایلنا، تماشاگران تلویزیونی که داشتند از تماشای برنامه مفرح ترتیب داده شده به مناسبت شصت و یکمین سالروز تولد ستاره پیشین فوتبال انگلیس لذت می‌بردند، ناگهان شاهد به زمین خوردن او و تغییر رنگ چهره‌اش بودند. گلن هادل در حضور گروهی از کارشناسان شبکه BT SPORT دچار سکته قلبی شد و به شدت از ناحیه سر به زمین خورد. یکی از تماشاگران درباره این اتفاق گفت: «ما فکر کردیم گلن مرده است.»

گلن هادل تنها دو دقیقه بعد از روپایی زدن، ناگهان دچار حالتی عجیب شد. تماشاگران شوکه شبکه BT Sport سرمربی سابق تیم ملی انگلیس را در حالی دیدند که ناگهان رنگ چهره‌اش پریده بود و از پشت سر طوری به زمین خورد که سرش شکست. تنفس هادل برای لحظاتی متوقف شد و چهره مبهوت حاضران از جمله هری ردنپ نشان می‌داد اتفاقی که رخ داده بود را باور نمی‌کردند. در همان لحظه اما یکی از دست‌اندرکاران پشت صحنه شبکه فوراً به سمت هادل دوید و شروع به انجام عملیات احیا و تنفس مصنوعی کرد تا پزشکان از راه رسیدند.

وضعیت هادل به گونه‌ای بود که شاهدان پس از ندیدن علائمی از نبض و ضربان قلب تصور کردند او جانش را از دست داده است. هافبک سابق تاتنهام و چلسی در نهایت به بیمارستان انتقال داده شد تا تحت عمل جراحی اضطراری قرار بگیرد.

یک منبع نزدیک به ستاره سابق انگلیس گفت: «سرخرگ‌‌های او 99 درصد آسیب دیده‌ بودند. اتفاقی که افتاد چیزی بود که انتظارش می‌رفت. هادل الان در وضعیت وخیمی قرار دارد. او در حال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه است اما واکنشش به درمان خوب بوده. خانواده گلن کنار او هستند و از همه آنهایی که حمایت‌شان کرده‌اند تشکر کرده‌اند.» 

بینندگان برنامه صبح شنبه شبکه BT پیش از اتفاقی که برای هادل رخ داد یک بار دیگر شاهد توانایی‌ها و استعداد ذاتی او در فوتبال بودند وقتی که او و رابی سوج فوتبال روی میز بازی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز