خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب بازیکنان متولد قرن 21 (عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۳۸

با وجود اینکه هنوز از آغاز قرن 21 چیزی سپری نشده است شاهد حضور بازیکنانی در قواره ستارگان فوتبال و متولد همین عصر هستیم.

به گزارش ایلنا، هنوز 18 سال به طور کامل از آغاز قرن 21 و شروع عصری جدید سپری نشده است که شاهد ظهور بازیکنانی نوجوان و جوان در قامت ستارگان فوتبال که متولد این قرن هستند می باشیم. بازیکنانی با سن زیر 20 سال که از هم اکنون نامی در دنیای بزرگ فوتبال برای خود دست و پا کرده اند. اکنون می خواهیم اشاره ای مختصر به ترکیبی از این بازیکنان داشته باشیم.

تیم منتخب بازیکنان متولد قرن 21 (عکس)

دروازه بان:

کریستیان فروچتل: دروازه بان آلمانی و جوان باشگاه بایرن مونیخ که از او به عنوان شایسته ای مناسب برای نویر یاد می شود متولد 28  ژانویه 2000 می باشد.

مدافعان:

اتان آمپادو: بازیکن جوان و آینده دار انگلیسی باشگاه چلسی یکی از مدافعان وسط آینده دار فوتبال جهان است که در چهاردهم سپتامبر سال 2000 متولد شده است.

جاناتان پانزو: یکی دیگر از بازیکنان جوان انگلیسی و آینده دار فوتبال جهان که در باشگاه موناکو توپ می زند این مدافع مرکزی است که در تاریخ 25 اکتبر سال 2000 به دنیا آمده است.

لوئیس به یر: مدافع راست  آلمانی بورسیا مونشن گلادباخ چهره یک ستاره را در فصل جدید از خود بروز داده است. به یر متولد 19 می 2000 می باشد.

خوان میراندا: مدافع چپ اسپانیاییِ بارسلونای B به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان جهان در آینده شناخته می شود. میراندا در سال 2000  و تاریخ 19 ژانویه متولد شده است.

هافبک ها:

رایان گراونبرچ: هافبک باهوش و هلندی آژاکس از نوابغ مدرسه فوتبال این باشگاه به حساب می آید. گراونبرچ در تاریخ 16 می 2002 متولد شده است.

فیل فودن: هافبک چپ پا و سرعتی منچسترسیتی یکی از نوابغ جوان فوتبال انگلیس است که در تاریخ 28 می 2000 به دنیا آمه است و تا کنون نیز توسط گواردیولا در بازی های مهم نیز فرصت خودنمایی پیدا کرده است.

پائولینیو: بازیکن آینده دار باشگاه بایر لورکوزن یکی از ستاره های پر شمار و جوان فوتبال برزیل است که در سطح اروپا نامی برای خود دست و پا کرده است. پائولینیو در تاریخ 15 جولای 2000 به دنیا آمده است.

مهاجمان:

جادون سانچو: مهاجم و وینگر چپ پای انگلیسی بورسیادورتموند در این فصل بهترین پاسور لیگ های معتبر اروپایی لقب گرفته است. سانچو متولد 25 مارچ 2000 می باشد.

وینیسیوس جونیور: مهاجم برزیلی و پر سر و صدای رئال مادرید بی شک یکی از تکنیکی ترین جوانان حاضر در قرن 21 فوتبال است. جونیور متولد 12 جولای 2000 است.

مویزه کین: مهاجم سیاه پوست و ایتالیایی یوونتوس یکی از گران ترین بازیکنان در سن خود محسوب می گردد. این مهاجم جوان متولد 28 فوریه 2000 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز