خبرگزاری کار ایران

ضرورت ورود مدیران جوان احساس می‌شود؛

شوکتی: فدراسیون ووشو نمونه خوبی از برنامه محوری و جوانگرایی در ورزش است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۴۳

کارشناس ورزش‌های رزمی ایران کسب عنوان قهرمانی ووشوکاران کشورمان در جام جهانی ساندا در چین را نتیجه برنامه محوری مدیران این فدراسیون عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دکتر " عباس شوکتی " در مورد نتایج ملی پوشان ووشو کشورمان در جام جهانی ساندا در چین گفت: کسب 7 مدال طلا و نقره، کار بزرگی بود که توسط ووشوکاران ایران در چین، مهد ووشو جهان انجام شد که نقطه عطفی در تاریخ ورزش های رزمی کشورمان به حساب می‌آید.

وی افزود: علاوه بر مدال های رنگارنگ تیم مردان، خانم های تیم ایران و در راس آنها خانم منصوریان نیز موجبات خلق این افتخار تاریخی شدند که نشان می دهد فدراسیون ووشو به دو بخش مردان و زنان نگاهی یکسان دارد.

مربی کاراته کشورمان درباره عوامل کسب این افتخار تصریح کرد: علاوه بر توانمندی های بالای ووشوکاران ایران، باید به برنامه ریزی و نگاهد حمایتی مسئولان فدراسیون ووشو نیز اشاره کرد و آن را الگویی برای سایر فدراسیون ها دانست.

وی ادامه داد: اعتماد به جوانان یکی دیگر از فاکتورهای موفقیت ووشو در سال‌های اخیر است.  فدراسیونی که از مدیری جوان و تحصیلکرده بهره می‌برد و این جوانگرایی در تمامی ارکان فدراسیون و همچنین عرصه مربیان به خوبی دیده می شود.

شوکتی ادامه داد: ووشوکاران ایران با این نتیجه، باز هم شایستگی ها و توانمندی های خود را به منصه ظهور رساندند و باعث خوشحالی ورزش ایران و مردم عزیز کشورمان شدند.

این مدیر جوان ادامه داد: ورزش های رزمی به عنوان پرچمدار افتخارآفرینی ورزش کشورمان در میادین بین المللی، جهانی و المپیک هستند و همین مسئله، حمایت مسئولان ورزش از قهرمانان رزمی و مربیان‌شان را می طلبد.

شوکتی در پایان با اشاره به لزوم بهره گیری مدیران جوان در عرصه های مدیریتی ورزش کشور گفت: ورزش ما باید به سمت جوانگرایی و استفاده از مدیران جوان در مدیریت کلان حرکت کند که نمونه بارز این اتفاق مثبت را در فدراسیون ووشو می‌بینیم که امیدوارم با درایت مسئولان رده بالای ورزش، مدیران جوان و تحصیلکرده بیش از پیش در عرصه های مدیریتی به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز