خبرگزاری کار ایران

بازی دوستانه با آرژانتین مطرح نشده؛

افتخاری: خسوس تا پایان جام جهانی سرمربی ایران خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۱۶

ما قصد داریم تا این تیم را جوان‌تر از گذشته کرده و از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا آینده و همچنین شرایط مطلوبی بر تیم ملی حاکم باشد.

رئیس کمیته فوتسال درباره آخرین برنامه‌های تیم ملی فوتسال، بازی‌های دوستانه و تغییر کادر فنی تیم ملی فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری درباره تغییر کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به بررسی عملکرد بازیکنان و کادر فنی در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا و نشست و بررسی با مسئولین فدراسیون و کارشناسان، تصمیم گرفته شد تا تا رقابتهای جام جهانی با خسوس کاندلاس ادامه دهیم. ما در این مسابقات با تیم جوانی حضور داشته و سعی‌مان بر این بود تا بهترین نتیجه را بگیریم. ضمن این که تیم با بدشانسی مطلق در دیدار با ژاپن روبه رو شده و عملکرد داور نیز بی‌تاثیر نبود. بر همین اساس همه چیز به گونه‌ای اتفاق افتاد که عملکرد خسوس قابل قبول نباشد. ما در کنار نیمکت تیم ملی خلا را احساس کردیم و احساس‌مان بر این است که دستیاران خسوس را باید تقویت کرده و سعی کنیم مربیانی را در کنار سرمربی قرار دهیم بتوانند در شرایط سخت کمک حالش باشند.

وی افزود: با یک تیم جوان پا به این مسابقات گذاشته چراکه ملی‌پوشان باید تجربه کسب کننند و با حضور در چنین رقابت‌هایی می‌توانند محک جدی بخورند. ما قصد داریم تا این تیم را جوان‌تر از گذشته کرده و از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا آینده و همچنین شرایط مطلوبی بر تیم ملی حاکم باشد.

افتخاری در ادامه در خصوص حضور در تورنمنت چین، جام قاره‌ای کویت، دیدار دوستانه با روسیه و برگزاری دیدار دوستانه با تونس گفت: نامه‌ای را از کشور تونس دریافت کردیم که دو تاریخ به ما پیشنهاد شد تا با این تیم بازی دوستانه داشته باشیم، اما چون زمان آنها با زمان اعزام تیم به تورنمنت چین تداخل داشت، نامه‌ای به تونس ارسال کردیم که به ایران سفر کرده و در تاریخ‌هایی که ما اعلام می کنیم بازی دوستانه داشته باشیم که منتظر پاسخ فدراسیون تونس هستیم. ضمن اینکه تیم ملی امید در کنار چند بازیکن بزرگسال به تورنمنت چین اعزام خواهند شد تا در این بازی‌ها علاوه بر کسب تجربه، به رقابت با حریفان خود بپردازند. جام قاره‌ای کویت و دیدار دوستانه با روسیه نیز در تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد تا تیم ملی با آمادگی بالا به رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال اعزام شود.

وی در پایان درخصوص برگزاری دیدار دوستانه با تیم آرژانتین گفت: تاکنون نامه و یا درخواستی از سوی فدراسیون این کشور مبنی بر برگزاری دیدار دوستانه به کمیته فوتسال و یا فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز