خبرگزاری کار ایران

افزایش حقوق کارکنان شهرداری مجددا در دستور کار قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۰۸

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه با دولت و سازمان امور اداری و استخدامی کشور مذاکراتی انجام دادیم و آنان را قانع کردیم که دولت باید متعاقب تورم ایجاد شده در کشور، قدرت خرید کارکنان خود و بخش‌های عمومی را جبران کند، گفت: در روزهای آینده مسئله افزایش حقوق کارکنان مجددا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در مراسم رونمایی از سند راهبردی منابع انسانی منطقه ۲۲ با یادآوری چالش‌های ۹ گانه برآوردشده در سند راهبردی معاونت منابع انسانی شهرداری تهران، گفت: با مکانیزم‌های کاملا قانونی و مبتنی بر ادبیات علمی و حرفه‌ای، برای رفع چالش‌ها اقدام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به خدمت با کیفیت باید یک سازمان با کیفیت داشت، ادامه داد: برای رسیدن به یک شهر زیست‌پذیر و بانشاط باید یک سازمان باکیفیت منابع انسانی در مدیریت شهری ایجاد شود.

 معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه در یک سازمان بی‌کیفیت، اگر خدماتی هم ارائه می‌شود اما ماندگاری ندارد، افزود: ارائه خدمات یک سازمان بی‌کیفیت به شهروندان به مصداق هدر دادن منابع مالی و انسانی آن سازمان است.

شیخ عدم تطابق شغل با مدرک تحصیلی و چابک‌سازی کارکنان شهرداری تهران را از معضلات کنونی منابع انسانی شهرداری تهران دانست و عنوان کرد: اگر در این دوره از مدیریت شهری، معضلات منابع انسانی حل نشود، در سنوات بعد منابع انسانی دیگر نخواهد توانست تنفس کند.

 وی منابع انسانی نوین را "شریک استراتژیک" سازمان دانست و گفت: برای آنکه بتوانیم شریک استراتژیک سازمان باشیم باید در ۴ محور اصلی که شامل اخلاق مداری، التزام به شایستگی، چابک‌سازی سازمانی و هوشمندسازی مدیریت منابع انسانی نیز هست اهتمام و توجه داشته باشیم.

 معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، با بیان اینکه در طی این مدت شاهد تحولات گسترده‌ای در حوزه منابع انسانی بوده‌ایم و به هیچ وجه حاضر نیستیم منافع شهروندان را به مطامع عده‌ای بفروشیم؛ حتی به قیمت تحمل تخریب‌های بی رحمانه‌ای که در پس آن اتفاق می افتد، اظهار داشت: در دوره مدیریت شهری قبل، در طی مدت زمان یکسال پایان خدمت بالغ بر ۱۳۰۰۰ نفر در قالب جذب و یا تغییر وضعیت از پیمانکاری به قرادادی به نیروهای شهرداری تهران اضافه شد که در حال حاضر جلوی این گونه اقدام گرفته شده است.

معاون شهردار تهران افزود: خوشحالیم برای اولین بار در میان تمام سازمان‌های عمومی، دولتی و خصوصی کلان توانسته‌ایم برنامه عملیاتی منابع انسانی بابرش و تمایز منطقه‌ای و با تحقیقات علمی و حرفه‌ای، تهیه و آماده بهره‌برداری کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از اقدامات مهم ما، راه‌اندازی مکانیزم ارزیابی عملکرد کارکنان است که بر مبنای مدل تعالی نیروی انسانی شکل می‌گیرد.

شیخ با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و افزایش تورم، گفت: قدرت خرید همکاران‌مان را در تورم‌های لجام گسیخته‌ای که ایجاد شده حفظ خواهیم کرد و همچنین با دولت و سازمان امور اداری و استخدامی کشور مذاکراتی را انجام داده‌ایم و آنان را قانع کردیم که دولت باید متعاقب تورم ایجاد شده در کشور، قدرت خرید کارکنان خود و بخش های عمومی را جبران کند و انشاالله در روزهای آینده مسئله افزایش حقوق کارکنان مجددا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز