خبرگزاری کار ایران

مشکل خط انتقال گاز به ساردوئیه رفع شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۳۸۹

رئیس حوزه قضائی بخش ساردوئیه به همراه جمعی از مسئولان محلی در راستای حفظ حقوق عامه با حضور در تعدادی از روستاهای بخش ساردوئیه از توابع شهرستان جیرفت از نزدیک به موضوع اختلاف تعیین حدود اراضی ملی و اراضی کشاورزی رسیدگی نمود.

به گزارش ایلنا، آیت قیصری دادرس دادگاه عمومی بخش ساردوئیه در بازدید از این منطقه گفت:پس ارشاد مردم و اهالی منطقه و نمایندگان اداره گاز استان،مقرر گردید پروژه با قوت و در دو شیف  ادامه کار دهد.

این مقام قضائی عنوان کرد: افراد و اهالی منطقه نیز بایستی از طریق مراجع قضائی نسبت به دریافت حق و حقوق قانونی خود اقدام نمایند و دادگاه پس از رسیدگی نسبت به صدور حکم مقتضی اقدام خواهد نمود

وی با اشاره به اینکه تمامی مردم و مسئولان باید به درستی نقش خود را در عمران و آبادانی بخش  ایفا کنند،خاطرنشان ساخت:باتوجه به کوهستانی بودن منطقه  یکی از پروژه های مهم در حال انجام در ساردوئیه  بحث خط انتقال گاز به این بخش می باشد.

این مقام قضائی افزود:پس از بازدید حضوری از تعدادی از روستاهای در مسیر انتقال این پروژه، خوشبختانه مردم منطقه اعلام همکاری در این زمینه با دستگاه قضائی و اداره گاز نموده اند.

قیصری بیان کرد:دستگاه قضائی  در تمامی عرصه های مختلف از حقوق مردم دفاع می کند و قوه قضائیه ملجاء و پناهگاه مظلومان است .

این مقام قضائی خاطر نشان ساخت:رفع تداخلات اراضی موجب تعیین حقوق متقابل دولت و مردم، تثبیت مالکیت اشخاص بر مستثنیات، تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی، کاهش پرونده های قضایی حوزه زمین می شود.

شایان ذکر است چندی پیش برخی از اهالی چند روستا از توابع بخش ساردوئیه  به لحاظ اختلافات حقوقی و ملکی که با اداره گاز  بر سر موضوع تعیین حدود اراضی ملی و اراضی کشاورزی داشتند فعالیت پروژه گاز رسانی را متوقف نموده بودند که با مذاکرات رئیس حوزه قضائی  با طرفین موضوع حل وفصل گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز