خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر نفت مطرح کرد:

گاز رسانی ۱۵۱ روستای مازندران تا پایان سال آینده/مصرف سالانه حدود شش میلیارد متر مکعب گاز در کشور

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۶۲

مشاور وزیر نفت گفت: ۱۵۱ روستای مازندران تا پایان سال آینده به شبکه گاز می پیوندند.

به گزارش ایلنا از نکا،محمود آستانه مشاور وزیر نفت در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به 11 روستای هزارجریب شرق مازندران در روستای " سه‌کیله" نکا گفت: 151 روستای مازندران تا پایان سال آینده به شبکه گاز می پیوندند  که برای گازرسانی به این روستاها بیش از 200 میلیارد تومان بودجه در نظر گفته شده است .

مشاور وزیر نفت با بیان اینکه در طرح های گازرسانی  مردم و مسؤولان باید همکاری لازم را با پیمانکاران داشته باشند،گفت: در برخی از موارد این خطوط انتقال لوله از زمین‌های کشاورزی، اراضی، منابع طبیعی و جاده عبور می‌کند و در همه این موارد نیازمند همکاری همه‌جانبه هستیم.

محمود آستانه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس با وضع قوانین، درآمد کشور را افزایش دهند تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

مشاور وزیر نفت با اشاره به اهمیت سیاست توزیع انرژی، گفت: ما نیاز به وزارت انرژی داریم که اگر بتوانیم در بسیاری از روستاها به جای سوخت مایع، برق و گاز هزینه بر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: سالانه حدود شش میلیارد متر مکعب گاز در کشور مصرف می‌شود که نیاز به صرفه‌جویی دربخش انرژی داریم و در پیک زمستانی امسال، روزانه 600 میلیون متر مکعب  گاز مصرف شد.

وی گفت:  تولید انرژی در چند سال گذشته از 250 میلیون به  530میلیون متر مکعب رسید که بخش اعظمی را به شبکه گاز وصل کردیم.

آستانه گفت: 91 درصد مردم مازندران به شبکه گاز وصل هستند و تنهابرای مازندران، سال گذشته و امسال  530میلیارد تومان در بخش گازرسانی هزینه شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز